Jeśli marketing to Twoja pasja, a SEO to dla Ciebie więcej niż tylko skrót, to ta oferta jest stworzona z myślą o Tobie!
Dołącz do naszego zespołu i zarządzaj działaniami performance marketingu oraz SEO w różnych kanałach – B2C, B2B i offline (kawiarnie). Twoje zadanie? Maksymalizacja zysków przy pomocy kreatywnych i skutecznych strategii, które nie tylko poprawią widoczność, ale także przyciągną rzesze klientów. Potrafisz łączyć analityczne myślenie i masz zamiłowanie do optymalizacji? Czeka Cię dynamiczna praca pełna wyzwań, w której efekty Twojej pracy będą widoczne w każdym kliknięciu i zakupie.
Gotow_ na marketingową przygodę? 🤓
Cele, jakie przed Tobą postawimy:
- Zarządzanie kampaniami online w ramach Google Ads (search, display, remarketing, shopping i video), price comparison, affiliate w celu maksymalizacji zysku i zachowania odpowiedniej proporcji kosztów do wypracowanego zysku;
- Odwaga w testowaniu pomysłów: testowanie nowych formatów reklam i strategii bidowania - eksperymentowanie z różnymi modelami rozliczeń (CPC, CPA, ROAS), analizowanie wpływu nowych formatów reklamowych na konwersję;
- Monitorowanie i optymalizacja kluczowych wskaźników efektywności (KPI) - analiza i poprawa wskaźników takich jak wzrost ruchu, ROAS, CAC, LTV oraz LTV/CAC;
- Analiza konkurencji w obszarze paid media - benchmarking działań reklamowych konkurencji, wdrażanie najlepszych praktyk na bazie wniosków z analiz;
- Wdrażanie kodów śledzących oraz zadbanie o poprawność śledzonych danych w narzędziach Google (Ads, Analytics, Tag Manager, Looker Studio) w celu najefektywniejszej optymalizacji wyników;
- Przygotowywanie raportów (MS Excel, Google Sheets, Looker Studio) i rekomendacji optymalizacyjnych: przygotowywanie raportów tygodniowych, miesięcznych, podsumowanie akcji komercyjnych pod kątem mediów płatnych;
- Automatyzacja i usprawnienia w zarządzaniu kampaniami - wdrażanie skryptów Google Ads, automatyzacja raportowania oraz testowanie nowych narzędzi wspierających performance marketing;
- Analiza danych i optymalizacja strategii paid media: porównywanie modeli atrybucji do lepszego alokowania budżetu, segmentacja użytkowników według RFM w celu dostosowania kampanii retargeting, analiza kohortowa dla oceny retencji i wartości klientów w czasie oraz podejmowanie decyzji na podstawie danych dla maksymalizacji LTV oraz poprawy CAC;
- Umiejętność tworzenia strategii działań performance marketing w oparciu o wiedzę rynkową i cele organizacji;
- Koordynacja zadań SEO - współpraca z agencją, zespołami content oraz e-commerce.
Ważne są dla nas:
- Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads w eCommerce;
- Umiejętność analizy danych i interpretowania wskaźników efektywnościowych jak ROAS/ERS, CAC, LTV;
- Biegła znajomość takich narzędzi jak: Google Ads, Google Analytics, GTM, Google Search Console, Google Merchant Center, Looker Studio, Excel, MS Clarity, ClickUp;
- Ciągłe szukanie nowych sposobów na poprawę wyników, testowanie i wyciąganie wniosków z sukcesów i porażek;
- Wychodzenie z inicjatywą, szukanie usprawnień, testowanie nowych rozwiązań;
- Chęć do testowania nowych taktyk w kampaniach PPC i SEO;
- Umiejętność współpracy z zespołem contentowym (np. przygotowanie briefu na kreacje graficzne do GDN) i e-commerce.
- Otwartość na zmiany, chęć do pracy w środowisku, w którym dużo się dzieje.
Za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Współpracę w oparciu o UoP/B2B;
- Możliwość pracy stacjonarnej w jednym z naszych biur (Warszawa, Szczecin, Kołobrzeg) lub pracy hybrydowej;
- Wszelkie narzędzia, które są niezbędne do realizacji postawionych zadań;
- System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, karta sportowa Medicover Sport, Pethelp);
- Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-) ;
- Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
- W biurze hektolitry najlepszej jakościowo kawy, pełna lodówka oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów;
- Niezapomniane Coffeedeskowe integracje.