Cognize specjalizuje się w doradztwie, projektowaniu i wdrażaniu złożonych systemów e-commerce, B2B i PIM.
Pracujemy głównie dla dystrybutorów i producentów handlujących wielokanałowo dużymi katalogami produktów technicznych sprzedawanych na styku handlu B2B i B2C.
Podstawą naszych wdrożeń jest stworzony przez nas (oparty o Magento) system Sellina (www.sellina.pl), który został zbudowany na bazie rozpoznanych potrzeb wymienionego wyżej typu firm.
Oznacza to, że nasz marketing kierowany jest do wąskiej grupy docelowej, jest marketingiem typu B2B i komunikuje zarówno usługi, jak i nasz produkt (system Sellina). Pracujemy w oparciu o stworzoną strategię marketingową, którą udoskonalamy i wdrażamy od ponad roku.
Przed nami nowe wyzwania z związane z realizacją strategii, dlatego poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko Marketing Specjalisty / Managera.
Zakres zadań obowiązkowych:
✅Wsparcie we wdrażaniu strategii marketingowej firmy, mającej na celu pozyskiwanie kwalifikowanych leadów,
✅Budowanie zasięgu stworzonych treści poprzez kampanie, mailing, marketing automation, pracę z CRMem, itp.
✅Udział w planowaniu i koordynacja działań marketingowych we współpracy z agencjami i freelancerami (obecnie Ads, SEO, outbound)
✅Współpraca z Zarządem, grafikiem, działem sprzedaży,
✅Samodzielne (a długie teksty z pomocą copywritera) realizowanie działań z zakresu tworzenia content marketingu, m.in.:
✅tworzenie contentu na bloga firmowego, treści do prezentacji sprzedażowych, treści na stronę (case study, strony usług, raporty)
✅kreowanie contentu na LikedIn
✅opracowywanie treści materiałów promocyjnych/produktowych na potrzeby sprzedaży oraz promocji.
Nasze wymagania:
Nasze wymagania dotyczą w największym stopniu Twojej osobowości i wynikających z niej kompetencji, a w mniejszym stopniu praktycznych doświadczeń (tych nabierzesz z nami).
Trzy główne wymagania to:
✅zajawka narzędziowa - w dzisiejszym marketingu sięganie, testowanie, konfigurowanie narzędzi marketingowych to codzienność i jest to dla nas wymaganie bazowe
✅skrupulatność i obowiązkowość w zarządzanie projektami - będziemy dużo tworzyć nowych inicjatyw, ale część marketingu to po prostu prowadzenie projektów, więc rozumienie procesów, wiedza z zarządzania projektami - na to również będziemy zwracali uwagę.
✅lekkość w tworzeniu krótkich treści - szukamy osoby, która rozumie marketing b2b i potrafi tworzyć komunikaty w tej branży. Kogoś, kto nie jest nachalnym sprzedawcą, nie mówi sloganami tylko myśli o konkretnych wartościach dla określonych grup docelowych. Zrozumie insighty, którymi nasi specjaliści chcą się dzielić - i będzie umiał napisać o tym post, skoordynować pracę copywritera, stworzyć opis case study.
✅Doświadczenie w pracy w dziale marketingu B2B (co najmniej rok), najlepiej w firmie usługowej lub IT (nie jest to wymóg obowiązkowy). Idealnie, jeżeli byłaby to firma z branży e-commerce / systemów b2b.
Wymagania nieobowiązkowe, ale mile widziane:
✅Podstawowa obsługa narzędzi Google (Analytics, GAds, GSC). Podstawowa nie znaczy uruchomienie, tylko poruszanie się w nich, bez konieczności tworzenia magii.
✅Doświadczenie w tworzeniu contentu branżowego.
✅Praktyczne rozumienie mechanizmów działania SEO i optymalizacji treści, korzystanie z narzędzi wspierających tworzenie wysoko pozycjonujących się artykułów
✅doświadczenie w korzystaniu narzędzi typu marketing automation i/lub narzędzi do działań outboundowych
Oferujemy:
✅Wynagrodzenie 6 000 - 12 000 zł netto - umowa b2b, w zależności od doświadczenia i kompetencji.
✅Bardzo duży wpływ na całość działań marketingowych i wizerunkowych firmy.
✅Pracę w trybie zdalnym lub hybrydowym (biuro w centrum Katowic).
✅Udział w spotkaniach podnoszących kompetencje - tzw. Mastermind, czyli cykliczne spotkania merytoryczne z Markting Managerami z kilku innych, ciekawych firm.
✅Szkolenia.
✅Cykliczne spotkania oraz wyjazdy integracyjne.
Sprawdź podobne oferty pracy