Cześć! 😄
Uwielbiasz influencer marketing, chcesz odpowiadać za niepowtarzalne projekty a świetna organizacja pracy to Twoja zdecydowanie mocna strona? Dołącz do nas jako Influencer Manager!
Collab to agencja influencer marketingu (link), która rozwija talenty twórców internetowych, koncentrując się na segmencie beauty & fashion. Dołączając do zespołu będziesz realizować nie tylko ciekawe kampanie reklamowe, ale też eventy i projekty mediowe.
👩🏼💻 Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie projektami z obszaru influencer marketingu: kampanie reklamowe, eventy, produkty własne twórców, projekty muzyczne i telewizyjne
- Tworzenie i realizacja planów rozwoju twórców w oparciu o identyfikację ich potencjału – dobór odpowiednich aktywności, kanałów komunikacji, contentu i współprac reklamowych
- Budowanie długofalowej relacji z twórcami opartej na otwartości, współpracy, zaufaniu i wspólnym rozumieniu celów
- Bieżące monitorowanie i zarządzanie aktywnościami twórców pod kątem realizacji głównych KPI - wzrostu zasięgu twórców, zaangażowania ich grup docelowych i rentowności poszczególnych projektów
- Stała współpraca z działem sprzedaży – współtworzenie koncepcji reklamowych dla obecnych i potencjalnych klientów oraz nadzór nad prawidłową realizacją kampanii
- Udział w comiesięcznych warsztatach kreatywnych dla influencerów
- Współpraca z działem produkcji – współtworzenie contentu na YouTube, Instagram, TikTok oraz wsparcie w kreowaniu i realizowaniu innych aktywności twórców
- Research twórców oraz ich rekrutacja do agencji
- Bieżące raportowanie wyników pracy
✅ To stanowisko jest idealne dla Ciebie jeśli:
- Słowa “zorganizowany”, “odpowiedzialny” i “zmotywowany” doskonale Cię opisują
- Masz już co najmniej 2-letnie doświadczenie agencyjne w realizacji kampanii z twórcami internetowymi
- Świetnie orientujesz się w trendach i aktualnie popularnych na rynku kampaniach z udziałem influencerów
- Nie wyobrażasz sobie dnia bez YT, Instagrama i TikToka. Wiesz, co obecnie najlepiej buduje zasięgi, a oglądając kanały swoich ulubionych twórców od razu przychodzą Ci do głowy pomysły na nowe reelsy / tiktoki / shortsy
- Lubisz analizować dane marketingowe i potrafisz w oparciu o nie tworzyć efektywne strategie promocyjne
- Wiesz, że słowa potrafią sprzedawać, masz lekkie pióro i znasz sztuczki skutecznego copywritingu
- Potrafisz bardzo dobrze organizować swój czas pracy, nawet jeżeli każdy dzień pracy wygląda zupełnie inaczej
- Jesteś nastawiony/a na rozwój, naukę i podnoszenie swoich kompetencji w obszarze influencer marketingu
🤍 Nie znajdziesz u nas nudy, ale za to możemy Ci obiecać:
- Hybrydowy model pracy: 1-2 dni w tygodniu pracujemy z biura
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę zlecenie
- Wynagrodzenie: 8000 zł netto + miesięczna premia do 3000 netto
- Dofinansowanie do pakietu Medicover i karty MultiSport
- Płatny urlop wypoczynkowy
- Unikatową wiedzę i doświadczenie z zakresu planowania i realizowania kampanii z najpopularniejszymi polskimi influencerami
- Dużo przestrzeni dla Twoich pomysłów i kreatywności oraz możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- Uśmiechniętych, zaangażowanych i wspierających ludzi wokół
Nasz proces rekrutacyjny:
-
Call - Krótka rozmowa telefoniczna, podczas której poznamy się i porozmawiamy o wzajemnych oczekiwaniach.
-
Spotkanie - Poznasz specyfikę pracy w naszej agencji oraz przełożonego a my lepiej poznamy Ciebie i Twoje doświadczenie zawodowe.
-
Rozwiązanie i przedstawienie zadania rekrutacyjnego – Da Ci przedsmak Twoich przyszłych obowiązków, a nam pozwoli lepiej poznać Twoje umiejętności i sposób pracy.
-
Decyzja - Doceniamy czas, jaki poświęciłeś na proces rekrutacji! Bez względu na wynik rekrutacji wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.