Oferty
Assistant Property Manager / Junior Property Manager
Nowa
Nieruchomości

Assistant Property Manager / Junior Property Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

opex

CAPEX

branża nieruchomości

przetargi

język angielski

Opis stanowiska

offer-banner

Opis firmy

Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.

Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.

Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.


Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie Property Managera w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi;
  • Branie udziału w spotkaniach z właścicielem zarządzanej nieruchomości;
  • Organizowanie działań eventowych oraz z obszaru ESG na nieruchomościach;
  • Bieżący kontakt z najemcami;
  • Branie udziału w kontroli stanu nieruchomości i zarządzanie pracami podwykonawców;
  • Branie udziału w organizowaniu przetargów na usługi i serwisy;
  • Branie udziału w przygotowywaniu budżetów OPEX oraz CAPEX, analizie kosztów;
  • Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych;
  • Raportowanie w języku polskim i angielskim;
  • Kontrolowanie dokumentacji formalno-technicznej nieruchomości.


Nasze wymagania:

  • Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • Branie udziału w organizowaniu przetargów na serwisy podwykonawcze;
  • Doświadczenie lub wiedza z zakresu przygotowywania budżetu OPEX i CAPEX;
  • Swobodne posługiwanie się językiem angielskim (w mowie i w piśmie);
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, samodzielność i kreatywność w skutecznym rozwiązywaniu problemów;
  • Chęć i umiejętność współpracy w zespole;
  • Bardzo dobra organizacji pracy.


Oferujemy:

  • Pracę w jednym z najlepszych zespołów zarządzających nieruchomościami;
  • Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport), dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej;
  • Elastyczne godziny i zasady pracy;
  • Jasno określone ścieżki kariery, program szkoleń dopasowanych do realnych potrzeb;
  • Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 oraz 2024.


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. zakwaterowania i obsługi projektów

Nowa
7 000 - 9 000 PLN
MOTIVATED SP. Z O.O.
Poznań
branża nieruchomości
obsługa klienta
Nowa

Zarządca nieruchomości

Nowa
Michael Page
Kraków
nieruchomości
język angielski
planowanie wydatków
Nowa

Agent ds. Nieruchomości

Nowa
Wilson's Nieruchomości
Warszawa
skuteczna komunikacja
doradztwo
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista ds. Obrotu Nieruchomościami

Nowa
Growton Group
Opole
Zakupy
sprzedaż
Nowa

Agent nieruchomości/Pośrednik nieruchomości/Doradca nieruchomości

Nowa
10 000 - 30 000 PLN
Nieruchomości Plus
Pruszków
odpowiedzialność
MLS
praca w grupie
Nowa