Associate w dziale Powierzchni Biurowych | Poznań
Nowa
Nieruchomości

Associate w dziale Powierzchni Biurowych | Poznań

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office

branża nieruchomości

Salesforce

wynajem nieruchomości komercyjnych

rynek powierzchni komercyjnych

nieruchomości

Opis stanowiska

offer-banner

Opis firmy

Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.


Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.

Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.


Opis stanowiska


Twój zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu wynajmu powierzchni biurowych od początku do końca procesu, w tym m.in.:

    • utrzymywanie i rozwijanie relacji z najemcami, właścicielami nieruchomości, innymi agencjami oraz wewnętrznymi działami firmy, w tym biurami regionalnymi;

    • reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych, konferencjach oraz eventach organizowanych przez partnerów biznesowych;

    • promowanie działu oraz firmy przy współpracy z działem PR (w tym poprzez artykuły, komentarze do mediów, aktywność w mediach społecznościowych). 

  • Obsługa klientów i procesów najmu: Kompleksowe prowadzenie procesów najmu powierzchni biurowych od A do Z, w tym:

    • kontakt z klientem i prowadzenie spotkań;

    • zbieranie i analiza ofert od właścicieli nieruchomości;

    • przygotowywanie porównań ofert oraz analiz rynkowych;

    • organizacja i prowadzenie viewingów z klientami;

    • koordynacja procesu wyboru oferty oraz negocjowanie warunków najmu;

    • wykonywanie cold calli w celu pozyskiwania nowych klientów i najemców. 

  • Dokumentacja i wsparcie operacyjne

    • przygotowywanie materiałów dla klientów: prezentacji, ofert, raportów, Property Particulars i innych dokumentów;

    • aktualizacja baz danych (pipeline, referrale, NPS, Salesforce);

    • uzupełnianie dokumentacji niezbędnej do wystawiania faktur zgodnie z procedurami i przepisami (umowy, potwierdzenia transakcji, AML, wyliczenia prowizji);

    • organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych oraz z klientami. 

  • Działania marketingowe i analityczne:

    • współpraca przy realizacji projektów marketingowych działu;

    • poszukiwanie i analiza informacji na temat rynku powierzchni biurowych oraz aspektów technicznych nieruchomości. 

  • Wsparcie zespołu i rozwój wewnętrzny:

    • dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, szkolenie młodszych pracowników oraz wspieranie ich w procesie wdrożenia;

    • utrzymywanie pozytywnych relacji ze współpracownikami i aktywne uczestnictwo w życiu działu. 

  • Rozwiązania technologiczne:

    • wspieranie działu w zakresie rozwiązań technologicznych oferowanych klientom;

    • udział w zarządzaniu procesami związanymi z technologiami biurowymi i innowacjami.


Nasze wymagania:

  • Masz minimum 2 lata doświadczenia na rynku powierzchni komercyjnych w agencji / u dewelopera / w funduszu;

  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;

  • Lubisz i umiesz pracować z klientami oraz w zespole;

  • Potrafisz wyszukiwać i porządkować informacje na temat potencjalnych klientów;

  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i rzetelną;

  • Posiadasz umiejętności analityczne i potrafisz pracować na danych z wykorzystaniem różnych narzędzi;

  • Dobrze komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i w piśmie);

  • Dobrze znasz Pakiet MS Office;

  • Znasz programy do baz danych (np. Salesforce). 


To oferujemy:

  • Współpracę z najlepszymi specjalistami z branży;

  • Program szkoleń wewnętrznych dostosowany do indywidualnych potrzeb;

  • Realny wpływ na rozwój biznesu;

  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy;

  • Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej oraz platformy benefitowej;

  • Premię uzależnioną od realizacji celów;

  • Pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji;

  • Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 i 2024.


Dodatkowe informacje

Wejdź do naszego biura | Colliers

Wirtualny spcer po biurze | Colliers