Opis firmy
Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu wynajmu powierzchni biurowych od początku do końca procesu, w tym m.in.:
utrzymywanie i rozwijanie relacji z najemcami, właścicielami nieruchomości, innymi agencjami oraz wewnętrznymi działami firmy, w tym biurami regionalnymi;
reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych, konferencjach oraz eventach organizowanych przez partnerów biznesowych;
promowanie działu oraz firmy przy współpracy z działem PR (w tym poprzez artykuły, komentarze do mediów, aktywność w mediach społecznościowych).
Obsługa klientów i procesów najmu: Kompleksowe prowadzenie procesów najmu powierzchni biurowych od A do Z, w tym:
kontakt z klientem i prowadzenie spotkań;
zbieranie i analiza ofert od właścicieli nieruchomości;
przygotowywanie porównań ofert oraz analiz rynkowych;
organizacja i prowadzenie viewingów z klientami;
koordynacja procesu wyboru oferty oraz negocjowanie warunków najmu;
wykonywanie cold calli w celu pozyskiwania nowych klientów i najemców.
Dokumentacja i wsparcie operacyjne:
przygotowywanie materiałów dla klientów: prezentacji, ofert, raportów, Property Particulars i innych dokumentów;
aktualizacja baz danych (pipeline, referrale, NPS, Salesforce);
uzupełnianie dokumentacji niezbędnej do wystawiania faktur zgodnie z procedurami i przepisami (umowy, potwierdzenia transakcji, AML, wyliczenia prowizji);
organizacja i udział w spotkaniach wewnętrznych oraz z klientami.
Działania marketingowe i analityczne:
współpraca przy realizacji projektów marketingowych działu;
poszukiwanie i analiza informacji na temat rynku powierzchni biurowych oraz aspektów technicznych nieruchomości.
Wsparcie zespołu i rozwój wewnętrzny:
dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, szkolenie młodszych pracowników oraz wspieranie ich w procesie wdrożenia;
utrzymywanie pozytywnych relacji ze współpracownikami i aktywne uczestnictwo w życiu działu.
Rozwiązania technologiczne:
wspieranie działu w zakresie rozwiązań technologicznych oferowanych klientom;
udział w zarządzaniu procesami związanymi z technologiami biurowymi i innowacjami.
Nasze wymagania:
Masz minimum 2 lata doświadczenia na rynku powierzchni komercyjnych w agencji / u dewelopera / w funduszu;
Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
Lubisz i umiesz pracować z klientami oraz w zespole;
Potrafisz wyszukiwać i porządkować informacje na temat potencjalnych klientów;
Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i rzetelną;
Posiadasz umiejętności analityczne i potrafisz pracować na danych z wykorzystaniem różnych narzędzi;
Dobrze komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i w piśmie);
Dobrze znasz Pakiet MS Office;
Znasz programy do baz danych (np. Salesforce).
To oferujemy:
Współpracę z najlepszymi specjalistami z branży;
Program szkoleń wewnętrznych dostosowany do indywidualnych potrzeb;
Realny wpływ na rozwój biznesu;
Miłą i przyjazną atmosferę pracy;
Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej oraz platformy benefitowej;
Premię uzależnioną od realizacji celów;
Pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji;
Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 i 2024.
Dodatkowe informacje
Rekomendowane oferty