Junior Energy Manager | Warszawa
Pańska 97, Warszawa
Colliers
Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:
Udział w przygotowywaniu comiesięcznych raportów dotyczących zużycia mediów, kosztów oraz zrealizowanych działań optymalizacyjnych;
Udział w opracowywaniu wstępnych analiz i koncepcji optymalizacji zużycia energii i/lub gazu oraz parametrów dystrybucyjnych;
Wsparcie w procesie zakupu energii i gazu dla klientów spółki – zbieranie danych, analiza ofert, przygotowanie zestawień;
Wsparcie w procesie wyboru dostawców technologii i usług z zakresu optymalizacji zużycia energii;
Współpraca ze sprzedawcami i dystrybutorami energii elektrycznej, zespołami technicznymi, dostawcami i klientami w zakresie realizowanych działań optymalizacyjnych;
Realizacja procedur TPA dla klientów spółki;
Udział w procesie przygotowywania, wnioskowania i uzgadniania warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej;
Wsparcie w procesie uzgadniania i koordynowania umów przyłączeniowych, warunków przyłączenia oraz zmian parametrów przyłączeniowych w zakresie uzyskania statusu lokalnego Dystrybutora (OSDn);
Wsparcie w procesie uzyskania i rozszerzania koncesji Dystrybucyjnej w zakresie lokalnego Dystrybutora (OSDn).
Nasze wymagania:
Min. 1–2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z analizą zużycia mediów, obsługą zakupów energii/gazu;
Znajomość rynku energii elektrycznej i gazu w Polsce (np. typy umów, podmioty, podstawowe regulacje, procedura TPA);
Umiejętność pracy z danymi, dokumentami i tworzenia prostych analiz, np. w Excelu lub innym narzędziu analitycznym;
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
Samodzielność i chęć rozwoju w obszarze efektywności energetycznej, zarządzania zużyciem mediów oraz optymalizacją;
Dobre umiejętności analityczne i wyciągania wniosków z danych liczbowych;
Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
Skrupulatność, dobra organizacja pracy i zaangażowanie;
Gotowość do nauki i udziału w projektach rozwojowych.
Mile widziane:
Wykształcenie techniczne, ekonomiczne lub związane z energetyką;
Doświadczenie w procedurze lokalnego Dystrybutora (OSDn);
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
Doświadczenie w obszarze facility management;
Wiedza w zakresie funkcjonowania rynku Wody oraz Ciepła Miejskiego.
Oferujemy:
Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej oraz platformy benefitowej;
Pracę w firmie, która dba o zrównoważony rozwój;
Jasno określone ścieżki kariery, program szkoleń dopasowanych do realnych potrzeb;
Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024.