Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie / wspieranie procesów transakcyjnych, w tym m.in.: kontakt i spotkania z klientami w procesie reprezentacji najemcy, zbieranie ofert od właścicieli nieruchomości, przygotowywanie porównań / analiz ofert dla klientów;
- Kontaktowanie się z najemcami, właścicielami nieruchomości i innymi agencjami;
- Przygotowywanie dokumentów dla klientów m.in.: prezentacji, ofert, zestawień, raportów i innych materiałów;
- Współpraca przy projektach marketingowych działu m.in. przygotowywanie i przeprowadzanie akcji mailingowych oraz ich monitoring;
- Poszukiwanie informacji na temat rynku powierzchni biurowych;
- Uaktualnianie baz danych działu;
- Organizowanie spotkań;
- Wspieranie zespołu w zakresie m.in.: bindowania dokumentów, kserowania, drukowania, przygotowywania prezentacji działu, przygotowywania case study, ofert, materiałów informacyjnych oraz innych dokumentów i tłumaczeń;
- Kontakt i współpraca z innymi biurami i działami Colliers.
Nasze wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku asystenckim / koordynatora w branży nieruchomości komercyjnych lub nieruchomości mieszkaniowych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (w mowie i w piśmie);
- Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel);
- Umiejętność pracy w zespole;
- Samodzielność i kreatywność w skutecznym rozwiązywaniu problemów;
- Dokładność, rzetelność oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne.
Mile widziane:
- Znajomość dodatkowych narzędzi: Canva, PowerBi, ArcGis.
To oferujemy:
- Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe płatne dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej oraz platformy benefitowej;
- Pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze w atrakcyjnej lokalizacji Zobacz na mapie;
- Jasno określone ścieżki rozwoju;
- Program szkoleń wewnętrznych, miłą atmosferę współpracy;
- Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024.