Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Twój zakres obowiązków:
- Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży;
- Księgowanie faktur kosztowych;
- Rozliczanie kosztów pracowniczych / wyjazdów służbowych;
- Weryfikacja rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji JPK-VAT;
- Sporządzanie deklaracji VAT UE;
- Rozliczanie Importu usług oraz WNT;
- Analiza oraz uzgadnianie kont księgowych i rozrachunkowych;
- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;
- Udział w zamknięciu miesiąca, roku i badaniu bilansu;
- Oraz inne zadania zlecone przez przełożonego.
Nasze wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Dobra znajomość Ustawy o Rachunkowości;
- Znajomość przepisów podatkowych, szczególnie dotyczących VAT;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie arkusza kalkulacyjnego Excel;
- Umiejętność organizowania czasu w pracy, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- Znajomość programu Symfonia.
Oferujemy:
- Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej oraz platformy benefitowej;
- Umowę na zastępstwo (na okres ok. 1,5 roku);
- Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024;
- Elastyczny model pracy (praca hybrydowa);
- Program szkoleń wewnętrznych;
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy;
- Pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji.