Osoba na tym stanowisku odgrywać będzie kluczową rolę współpracując z liderami usług biznesowych w utrzymaniu i rozwijaniu działalności Colliers w segmencie współpracy z najemcami nieruchomości komercyjnych. Rola ta obejmuje wsparcie biznesu w rozwoju przewagi konkurencyjnej Colliers na rynku, a w tym, w tworzeniu programów i inicjatyw w zakresie budowania i wzmacniania relacji z klientami na bazie wspólnej strategii marketingowej.
Zakres obowiązków w tej roli jest następujący:
- Tworzenie strategii marketingowej we współpracy z działami biznesowymi;
- Opracowywanie planu rocznego oraz budżetu marketingowego, zarządzanie budżetem i realizacją planów rocznych;
- Bliska współpraca z działem sprzedaży i współtworzenie wspólnych procesów.
- Budowanie i wdrażanie lejków marketingowych (generujących SQL).
- Planowanie i wdrożenie analityki oraz ustanowienie KPI.
- Planowanie treści pod różne Buyer Persony i kanały dotarcia.
- Nadzorowanie realizacji KPI, optymalizacja działań oraz raportowanie.
- Odpowiedzialność za efektywną współpracę z dostawcami zewnętrznymi/agencjami/domami mediowymi/influencerami/R&D i innymi pokrewnymi.
- Współpraca z CDO (Chief Digital Officer): zarządzanie i realizacja transformacji cyfrowej w obszarze marketingu i komunikacji;
- Planowanie treści w zakresie brandingu i PR.
- Raportowanie i analizowanie efektywności działań (wskaźnik konwersji lead-to-customer)
- Monitorowanie wyników kampanii i wprowadzanie zmian w celu optymalizacji działań
- Analiza potencjalnych klientów, rynku i konkurencji w celu dopasowania kampanii do potrzeb klientów
- Uczestniczenie w procesach rekrutacyjnych dla kluczowych stanowisk w zespole.
- Planowanie, zarządzanie, egzekwowanie i analiza działań zespołu.
Tego szukamy u kandydatów:
- Umiejętność skupienia się na działaniach dających wartość i optymalizacja pracy.
- Doświadczenie w tworzeniu treści – koordynowanie produkcji treści i ich recykling.
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej B2B na stanowisku związanym z planowaniem, tworzeniem i wdrażaniem lejków marketingowych oraz planowaniem treści
- Umiejętność zdefiniowania grupy docelowych klientów.
- Kompetencje planowania i wdrożenia analityki oraz interpretacji danych.
- Silne zdolności operacyjne, wysoki poziom zaangażowania i dbałość o detale.
- Znajomość kanałów marketingowych i umiejętność dostosowania treści.
- Samodzielność i wychodzenie z inicjatywą.
- Otwartość na korzystanie z nowinek technicznych, w tym sztucznej inteligencji.
- Doświadczenie w koordynacji pracy zewnętrznych dostawców.
- Język angielski na poziomie B2 / C1.
- Mile widziane doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych, w tym nieruchomości biurowych oraz magazynowo-produkcyjnych.
To oferujemy:
- nowoczesne i komfortowe biuro w atrakcyjnej lokalizacji, w połączeniu z możliwością pracy hybrydowej
- zgrany zespół, pełen pomysłów, który służy na każdym kroku swoim doświadczeniem i dowcipem;
- opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity - Zobacz
- jasno określone ścieżki rozwoju, bogaty program szkoleń, miłą atmosferę
- pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji? Należymy do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji
Jak się pracuje w Colliers?
Wejdź do naszego biura 😊
Poznaj nasze nagrody