Oferty
Marketing Business Partner
Marketing

Marketing Business Partner

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza

B2B marketing

język angielski

content

Mile widziane

nieruchomości komercyjne

Opis stanowiska

offer-banner

Opis firmy


Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.


Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022 i 2023 r.

Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.


Opis stanowiska


Zakres obowiązków w tej roli jest następujący:

  • Tworzenie strategii marketingowej we współpracy z działami biznesowymi;
  • Opracowywanie planu rocznego oraz budżetu marketingowego, zarządzanie budżetem i realizacją planów rocznych;
  • Bliska współpraca z działem sprzedaży i współtworzenie wspólnych procesów;
  • Budowanie i wdrażanie lejków marketingowych (generujących SQL);
  • Planowanie i wdrożenie analityki oraz ustanowienie KPI;
  • Planowanie treści pod różne Buyer Persony i kanały dotarcia;
  • Nadzorowanie realizacji KPI, optymalizacja działań oraz raportowanie;
  • Odpowiedzialność za efektywną współpracę z dostawcami zewnętrznymi/agencjami/domami mediowymi/influencerami/R&D i innymi pokrewnymi;
  • Współpraca z CDO (Chief Digital Officer): zarządzanie i realizacja transformacji cyfrowej w obszarze marketingu i komunikacji;
  • Planowanie treści w zakresie brandingu i PR;
  • Raportowanie i analizowanie efektywności działań (wskaźnik konwersji lead-to-customer);
  • Monitorowanie wyników kampanii i wprowadzanie zmian w celu optymalizacji działań;
  • Analiza potencjalnych klientów, rynku i konkurencji w celu dopasowania kampanii do potrzeb klientów;
  • Uczestniczenie w procesach rekrutacyjnych dla kluczowych stanowisk w zespole;
  • Planowanie, zarządzanie, egzekwowanie i analiza działań zespołu.


Tego szukamy u kandydatów:

  • Umiejętność skupienia się na działaniach dających wartość i optymalizacja pracy;
  • Doświadczenie w tworzeniu treści – koordynowanie produkcji treści i ich recykling;
  • Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej B2B na stanowisku związanym z planowaniem, tworzeniem i wdrażaniem lejków marketingowych oraz planowaniem treści;
  • Umiejętność zdefiniowania grupy docelowych klientów;
  • Kompetencje planowania i wdrożenia analityki oraz interpretacji danych;
  • Silne zdolności operacyjne, wysoki poziom zaangażowania i dbałość o detale;
  • Znajomość kanałów marketingowych i umiejętność dostosowania treści;
  • Samodzielność i wychodzenie z inicjatywą;
  • Otwartość na korzystanie z nowinek technicznych, w tym sztucznej inteligencji;
  • Doświadczenie w koordynacji pracy zewnętrznych dostawców;
  • Język angielski na poziomie B2 / C1;
  • Mile widziane doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych, w tym nieruchomości biurowych oraz magazynowo-produkcyjnych.


To oferujemy:

  • nowoczesne i komfortowe biuro w atrakcyjnej lokalizacji, w połączeniu z możliwością pracy hybrydowej;
  • zgrany zespół, pełen pomysłów, który służy na każdym kroku swoim doświadczeniem i dowcipem;
  • opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity;
  • jasno określone ścieżki rozwoju, bogaty program szkoleń, miłą atmosferę;
  • pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023 r.;
  • pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój.

 

Jak wygląda nasz proces rekrutacji? Należymy do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji

Jak się pracuje w Colliers?

Wejdź do naszego biura 😊

Poznaj nasze nagrody

Sprawdź podobne oferty pracy

Marketing Automation Specialist - Praca Zdalna

Nowa
1 831 - 2 686 usd
digitalk
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
UX/UI
marketing automation
automatyzacja
Nowa

Marketing Analytics Specialist

Nowa
1 563 - 2 491 usd
Full Stack Experts
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Looker Studio
Google Analytics
Nowa

Content Marketing Executive (part time)

Nowa
562 - 855 usd
PromoTraffic
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język polski
reklamy
AI
Nowa

CRM & Marketing Automation Specialist

Nowa
1 953 - 2 442 usd
Useme
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
email marketing
marketing automation
CRM
Nowa

👩‍💼 Project Manager 👨‍💼

Nowa
2 198 - 2 808 usd
MTA Digital
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Marketing 360
digital marketing
analiza
Nowa