Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
- Tworzenie strategii marketingowej we współpracy z działami biznesowymi;
- Opracowywanie planu rocznego oraz budżetu marketingowego, zarządzanie budżetem i realizacją planów rocznych;
- Bliska współpraca z działem sprzedaży i współtworzenie wspólnych procesów;
- Budowanie i wdrażanie lejków marketingowych (generujących SQL);
- Planowanie i wdrożenie analityki oraz ustanowienie KPI;
- Planowanie treści pod różne Buyer Persony i kanały dotarcia;
- Nadzorowanie realizacji KPI, optymalizacja działań oraz raportowanie;
- Odpowiedzialność za efektywną współpracę z dostawcami zewnętrznymi/agencjami/domami mediowymi/influencerami/R&D i innymi pokrewnymi;
- Współpraca z CDO (Chief Digital Officer): zarządzanie i realizacja transformacji cyfrowej w obszarze marketingu i komunikacji;
- Planowanie treści w zakresie brandingu i PR;
- Raportowanie i analizowanie efektywności działań (wskaźnik konwersji lead-to-customer);
- Monitorowanie wyników kampanii i wprowadzanie zmian w celu optymalizacji działań;
- Analiza potencjalnych klientów, rynku i konkurencji w celu dopasowania kampanii do potrzeb klientów;
- Uczestniczenie w procesach rekrutacyjnych dla kluczowych stanowisk w zespole;
- Planowanie, zarządzanie, egzekwowanie i analiza działań zespołu.
- Umiejętność skupienia się na działaniach dających wartość i optymalizacja pracy;
- Doświadczenie w tworzeniu treści – koordynowanie produkcji treści i ich recykling;
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej B2B na stanowisku związanym z planowaniem, tworzeniem i wdrażaniem lejków marketingowych oraz planowaniem treści;
- Umiejętność zdefiniowania grupy docelowych klientów;
- Kompetencje planowania i wdrożenia analityki oraz interpretacji danych;
- Silne zdolności operacyjne, wysoki poziom zaangażowania i dbałość o detale;
- Znajomość kanałów marketingowych i umiejętność dostosowania treści;
- Samodzielność i wychodzenie z inicjatywą;
- Otwartość na korzystanie z nowinek technicznych, w tym sztucznej inteligencji;
- Doświadczenie w koordynacji pracy zewnętrznych dostawców;
- Język angielski na poziomie B2 / C1;
- Mile widziane doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych, w tym nieruchomości biurowych oraz magazynowo-produkcyjnych.
- nowoczesne i komfortowe biuro w atrakcyjnej lokalizacji, w połączeniu z możliwością pracy hybrydowej;
- zgrany zespół, pełen pomysłów, który służy na każdym kroku swoim doświadczeniem i dowcipem;
- opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity;
- jasno określone ścieżki rozwoju, bogaty program szkoleń, miłą atmosferę;
- pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023 r.;
- pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji? Należymy do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji
Jak się pracuje w Colliers?
Wejdź do naszego biura 😊
Poznaj nasze nagrody