Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
To rola dla osób zainteresowanych obszarami marketingu B2B. Poszukujemy osoby do zespołu zapewniającego kompleksowe wsparcie marketingowe dla linii biznesowych oferujących usługi dla właścicieli, inwestorów i deweloperów nieruchomości komercyjnych.
Twój zakres obowiązków:
- realizowanie strategii marketingowej Colliers i zarządzanie projektami marketingowymi;
- wsparcie linii biznesowych w obszarze marketingu i generowanie leadów sprzedażowych (SQL);
- planowanie kalendarza wydarzeń i konferencji, samodzielne organizowanie eventów dla klientów i webinarów;
- tworzenie treści marketingowych (w tym opisów usług, mailingów, treści na media społecznościowe, wsparcie działów biznesowych w tworzeniu prezentacji ofertowych oraz współpraca z działem PR i ekspertami przy tworzeniu materiałów eksperckich takich jak blogi);
- wykorzystywanie narzędzi digital (m.in. mailingi, Google Ads, płatne kampanie w mediach społecznościowych);
- analiza potrzeb klientów oraz współtworzenie propozycji wartości dla klientów i projektowanie lejków sprzedażowych dla obecnych oraz nowych usług oferowanych przez Colliers dla właścicieli nieruchomości;
- bliska współpraca z innymi zespołami w obszarze marketingu, sprzedaży i analiz biznesowych;
- raportowanie danych związanych z aktywnościami marketingowymi;
- bieżące uzupełnianie danych w systemach np. Salesforce, ClickUp, Pardot, Adobe, Marketo i inne;
- współpraca z organizacjami zewnętrznymi np. stowarzyszeniami, izbami, podwykonawcami, agencjami.
Nasze wymagania:
- co najmniej 3 lata doświadczenia w obszarze marketingu B2B (doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych będzie dodatkowym atutem);
- pasja do nowych technologii i wykorzystywania AI w marketingu oraz zainteresowanie tematyką ESG;
- samodzielność, skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone działania;
- kreatywność i chęć poszukiwania nowych, coraz lepszych rozwiązań;
- umiejętność tworzenia angażujących treści w języku polskim i angielskim.
To oferujemy:
- elastyczny model pracy (praca hybrydowa);
- opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport), dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie);
- program szkoleń wewnętrznych dostosowany do realnych potrzeb;
- pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji;
- pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 i 2019 przyznawanym przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji? Należymy do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji
Jak się pracuje w Colliers?
Wejdź do naszego biura 😊