Pańska 97, Warszawa
Colliers
Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Opis stanowiska
Jednym z najszybciej rozwijających się zespołów w Colliers jest Define – zespół architektów, badaczy, kosztorysantów, kierowników projektów, projektantów instalacji oraz wielu innych specjalistów. Do części związanej z realizacją projektów fit-out poszukujemy osoby na stanowisko Project Managera.
Twój zakres obowiązków:
Samodzielne zarządzanie projektami przebudowy i wykończenia obiektów komercyjnych (fit-out);
Koordynowanie prac podwykonawców na budowie oraz współpraca z dostawcami;
Kontraktowanie i przeprowadzanie negocjacji z podwykonawcami;
Monitorowanie kosztów oraz zmian;
Nadzór i weryfikacja prowadzonych prac;
Nadzór wykonania obowiązków wynikających z umów z Klientami;
Organizacja koordynacji z inwestorem, inspektorami i podwykonawcami;
Koordynacja procesu projektowego;
Monitorowanie procesu fakturowania i płatności;
Organizowanie i porządkowanie danych elektronicznych;
Koordynacja przygotowania dokumentacji powykonawczej.
Nasze oczekiwania:
Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego (po studiach) związanego z przebudową budynków komercyjnych;
Umiejętność prowadzenia projektów i kierowania zespołem projektowym;
Doświadczenie w zarządzeniu zespołem (min. 1-2 osobowym);
Wykształcenie wyższe uzyskane na jednym z wymienionych kierunków: inżynieria lądowa, elektrotechnika lub inżynieria środowiska;
Dobra komunikacja w języku angielskim na poziomie min. B2 (w mowie i w piśmie);
Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office oraz AutoCad;
Otwartość na uczestnictwo w projektach trwających 3-6 miesięcy poza standardowym miejscem zamieszkania (ok. 1 raz w roku);
Zainteresowanie wiedzą techniczną, formalną i technologiczną;
Dostępność do pracy w przybliżonych proporcjach: 40% budowa, 40% biuro budowy, 20% biuro.
To oferujemy:
Premie od zrealizowanych projektów;
Możliwość pracy przy automatyzacji procesów wykonawczych;
Możliwość pracy przy projektach BIM;
Możliwość poszerzenia wiedzy w wielu obszarach technicznych;
Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe płatne dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej oraz platformy benefitowej;
Jasno określone ścieżki rozwoju;
Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024.
Dodatkowe informacje