Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Treasury Specialist odpowiada za zarządzanie przepływami finansowymi firmy oraz optymalizację procesów związanych z zarządzaniem płynnością i ryzykiem finansowym. Osoba na tym stanowisku będzie współpracować z różnymi działami w organizacji, aby zapewnić efektywne zarządzanie gotówką, odpowiednie inwestowanie nadwyżek finansowych oraz minimalizację kosztów finansowania.
Twój zakres obowiązków:
- Monitorowanie dziennych przepływów finansowych oraz prognozowanie zapotrzebowania na gotówkę;
- Współpraca z bankami i instytucjami finansowymi w zakresie negocjacji warunków kredytowych, produktów bankowych oraz zabezpieczeń finansowych;
- Monitorowanie wykorzystywanych produktów bankowych;
- Analiza i kontrola kosztów finansowania oraz rekomendowanie działań mających na celu ich obniżenie;
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących płynności finansowej oraz ryzyka walutowego;
- Wsparcie w założeniu oraz obsługa cash poola w gramach polskiej grupy kapitałowej;
- Minimalizowanie ryzyka walutowego w poszczególnych spółkach grupy kapitałowej;
- Wsparcie w procesie zamykania miesiąca i przygotowywania sprawozdań finansowych;
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami finansowymi;
- Monitorowanie zmian na rynkach finansowych oraz ich wpływu na działalność firmy;
- Uczestnictwo w projektach związanych z optymalizacją zarządzania kapitałem obrotowym.
Nasze wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe w obszarze Ekonomii, Finansów;
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacji i współpracy;
- Samodzielność, zaangażowanie, dokładność i dobra organizacja pracy;
- Pasja do technologii i chęć ciągłego poszerzania wiedzy w tej dziedzinie;
- Swobodna komunikacja (w mowie i piśmie) w j. angielskim (poziom min.B2).
Oferujemy:
- Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, pakiet MyBenefit, dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej;
- Pracę w firmie, która dba o zrównoważony rozwój;
- Jasno określone ścieżki kariery, program szkoleń dopasowanych do realnych potrzeb;
- Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 i 2024 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019.