Umowa o pracę, kontrakt B2B
Praca stacjonarna
Cały etat
specjalista (mid / regular), praca od zaraz
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
· Budowanie i rozwijanie relacji z dostawcami
· Realizacji polityki zakupowej firmy
· Składanie zamówień, poszukiwanie nowych źródeł dostaw i analiza rynku
· Negocjowanie warunków handlowych i optymalizacja kosztów zakupowych
· Współpraca z dostawcami polskimi i zagranicznymi w zakresie zamówień, terminów dostaw, reklamacji, wymaganej dokumentacji
· Prowadzenie dokumentacji zakupowej i dbałość o zgodność z procedurami
· Monitorowanie stanów magazynowych i analiza zapotrzebowania na produkcji
· Współpracę z innymi działami firmy
Od Kandydatów oczekujemy:
· Przynajmniej 2 lat doświadczenia w przygotowywaniu, realizacji lub nadzorze procesów w dziale zakupów (łańcuch dostaw) w branży FMCG
· Znajomości procedur zakupowych i umiejętność negocjacji
· Zdolności analitycznych, kreatywności
· Systematyczności, dokładności i szybkości w działaniu
· Dobrej organizacja pracy i umiejętności rozwiazywania problemów pod presją czasu
· Swobody w obsłudze MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy z programem klasy ERP
· Znajomości języka angielskiego na poziomie B2
Kandydatom oferujemy:
· Pełną wyzwań i szans pracę w innowacyjnym zespole słynącym z przyjaznej atmosfery
· Szkolenia, konferencje itp.
· Bezpłatne pakiet medyczny i sportowy
Brutto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty