Jesteś wulkanem kreatywności?
Uwielbiasz wymyślać rozwiązania komunikacyjne, które naprawdę pomagają marce rosnąć? Social media to Twoje środowisko naturalne, a z komórką nie rozstajesz się nawet na minutę?
Chcesz tworzyć użyteczny marketing? Rozumiesz, jak ważny jest Klient, ale także dział sprzedaży i jego potrzeby związane z dotarciem do grupy docelowej? A może wyrosłeś z trade marketingu i masz praktykę z nim związaną?
Dołącz do nas!
Szukamy Managera Marketingu, który nie boi się nowych wyzwań i marzy o pracy w młodym, dynamicznym środowisku – z realnym wpływem na podejmowane przez markę działania.
Twoje obowiązki:
● Współpraca przy opracowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej i trade marketingowej dla Grupy Columbus
● Współpraca operacyjna z zespołem marketingowym (graficy, content, social media)
● Ścisła współpraca z działem sprzedaży – kreowanie rozwiązań wspierających osiąganie celów handlowych
● Proponowanie aktywności reklamowych – z dużym naciskiem na efektywne wykorzystanie możliwości digitalowych
● Organizacja eventów - konferencje, udział w targach, akcje promocyjne
● Kreatywna pomoc w budowaniu komunikacji employer brandingowej
● Współpracą z firmami zewnętrznymi w zakresie realizowanych działań
Aplikuj jeśli:
● Twoja dewiza to „nie ma rzeczy niemożliwych !”
● posiadasz doświadczenie pracy w agencji marketingowej, dziale marketingu lub/i trade marketingu B2C jako marketing manager / trade marketing manager (min. 3 lata doświadczenia)
● masz praktyczne doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych dla marek i produktów – potrafisz tworzyć realnie użyteczne rozwiązania
● cechuje Cię otwartość we współpracy i rozumieniu potrzeb działu sprzedaży
● realizowałeś/aś kampanie nastawione na budowanie bazy MQL i SQL
● rozróżniasz działania marketingowe skierowane do ToFu, MoFu i BoFu
● masz dobre kompetencje komunikacyjne, lekkie pióro
● potrafisz proponować wskaźniki/ miary skuteczności realizowanych działań
● masz rozbudowaną wiedzę z zakresu PPC, Social Media pozwalającą na współpracę z zespołem Performance
● porozumiewasz się w języku angielskim min. na poziomie B2 (współpracujemy ze spółkami z Grupy w Czechach, Słowacji i Ukrainie)
Mile widziane:
● praktyczne doświadczenie pracy z działem sprzedaży – rozumienie jego potrzeb, wyzwań, umiejętność dostarczania efektywnych rozwiązań wspierających realizację wyniku
● doświadczenie w marketingu sprzedaży, trade marketingu
● podstawowa znajomość branży technologicznej, telekom, smart home
● znajomości narzędzi do zarządzania projektami (Asana, ClickUp, Jira).
● umiejętności negocjacyjne
● dobra organizacja pracy, umiejętności planowania i ustalania priorytetów.
Co oferujemy:
● Sporą samodzielność w działaniu z jednoczesnym wsparciem całego zespołu
● Pracę w firmie z luźną atmosferą
● Dogodną formę współpracy - umowę o pracę lub umowę B2B
● Wygodne miejsce pracy w nowoczesnym biurze przy Jasnogórskiej 9
● Możliwość skorzystania z oferty opieki medycznej oraz karty Multisport
● Współpracę ze zgranym zespołem marketingu
Rekomendowane oferty