Oferty
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Nowa
Support

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

customer service

Mile widziane

empatia

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

To nie kolejna, nudna oferta pracy w call-center. Jeśli zetknąłeś się z naszą firmą, to pewnie już wiesz, że lubimy nieszablonowe działania i niestandardowe rozwiązania. Pomóż nam jak najlepiej obsługiwać naszych Klientów z całej Polski.


Za co będziesz odpowiedzialny?

  •  kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów firmy w taki sposób, w jaki sam chciałbyś/abyś być obsługiwany/a,
  •  prowadzenie rozmów z Klientami zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • udzielanie informacji na temat usług naszej firmy,
  • szybkie identyfikowanie problemów, jeszcze szybsze proponowanie rozwiązań oraz ich sprawna realizacja,
  •  budowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, kontrahentów i pracowników. Reasumując: bądź naszą mówiącą wizytówką ;-)
  • współpracę ze wszystkimi Działami firmy w celu jak najlepszej obsługi spraw naszych Klientów.

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • wszystkiego można się nauczyć, ale oczekujemy minimum roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • łatwości w przyswajaniu technicznej wiedzy branżowej
  • umiejętności łatwej rozmowy z trudnym Klientem,
  • wysokich zdolności komunikacyjnych, poprawnej dykcji i swobody wypowiedzi,
  • umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów innych osób,      
  • sportowego podejścia, czyli nastawienia na realizację celów i ścisłej współpracy w zespole,
  • w firmie energetycznej przyda się sporo energii i charyzmy w podejmowaniu nowych wyzwań oraz wytrwałości w pokonywaniu trudności,
  •  znajomości obsługi komputera-pakiet MS Office, Jira (mile widziane),
  •  a jeśli branża OZE nie jest Ci obca, to będzie to dodatkowy atut!

 

  U nas otrzymasz:

  •  na Twoim przyszłym biurku czeka umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  •  w wielu firmach to nie jest takie oczywiste, ale u nas pracujesz od poniedziałku do piątku, w regularnych godzinach pracy i nie mamy zamiaru zawracać Ci głowy w czasie wolnym,
  • obejmiesz samodzielne stanowisko przy jednoczesnym wsparciu Managera. Masz na kogo liczyć  
  • rozwiniesz swoją karierę i masz realne szansę na awans. Rozwijamy się szybko i dynamicznie!
  • będziesz mógł realizować własne pomysły. Serio!
  • masz szansę zdobycia ogromnego doświadczenia i poszerzenia swoich kompetencji,
  •  gwarantujemy wyzwania i dużo ciekawych projektów,
  • w pracy możesz podnieść sobie do woli ciśnienie kawą,
  •  a po pracy możesz skorzystać z opieki medycznej LuxMed oraz pakietu Multisport :)

Sprawdź podobne oferty pracy

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 500 - 8 600 pln
1stplace.pl Sp. z o.o. Sp.k.
Poznań
branża IT
obsługa
support
Nowa

Młodszy/a Specjalista/ka

Nowa
Empik
Sochaczew
obsługa klienta
Nowa

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Wrocław
Microsoft Office
Microsoft Azure
język angielski
Nowa

Junior Customer Care Specialist

Nowa
4 800 - 5 200 pln
Costway
Gdańsk
język angielski
Amazon
Allegro
Nowa