Jesteśmy agencją PR i PA działającą na rynku od 2013 roku. Pracujemy dla największych polskich i międzynarodowych firm oraz towarzystw naukowych. Nasza wiedza oparta jest na ponad 20 letnim doświadczeniu w komunikacji. Jesteśmy członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations oraz współpracujemy z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations.
Opracowujemy strategie PR i PA, budujemy programy edukacyjne, zajmujemy się relacjami z dziennikarzami i interesariuszami ochrony zdrowia. Z sukcesami zarządzamy sytuacjami kryzysowymi. Specjalizujemy się w obsłudze Klientów z sektora farmaceutycznego i medycznego.
Wśród naszych klientów są: Abbvie, AstraZeneca, Bosch, Carlsberg, Fresenius Kabi, Pfizer, Roche, Novartis, Sanofi, NanoGroup, Humaneva Group, MSD Polska, Food Care, Polskie Towarzystwo Okulistyczne, Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Polskie Towarzystwo Pediatryczne, Towarzystwo Chirurgów Polskich, Dolnośląskie Centrum Onkologii, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Funduszy Unijnych, Klinika Instytut Oka, Klinika Free Forever, Fundacja Orlen.
Poszukujemy osoby na stanowisko Account Executive wspierającej zespół w realizacji działań PR dla klientów z branży farmaceutycznej.
Nasze wymagania:
- co najmniej 2 lata doświadczenia w branży PR
- mile widziane doświadczenie w pracy po stronie agencji
- dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość mediów i dziennikarzy
- lekkie pióro
- komunikatywność
- łatwość nawiązywania kontaktu z otoczeniem i umiejętność pracy w zespole
- chęć rozwoju w realizacji projektów dla klientów farmaceutycznych
- zainteresowanie tematyką zdrowotną oraz nowymi technologiami
- bardzo dobra organizacja czasu pracy i proaktywność
- dokładność, rzetelność, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
- wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- kreatywność i zapał do pracy
- sprawne posługiwanie się programami z pakietu MS Office.
Zakres obowiązków:
- bieżące wsparcie zespołu realizującego projekty z obszaru Healthcare PR i PA
- przygotowywanie informacji prasowych i innych tekstów na potrzeby realizowanych projektów
- zaangażowanie w prowadzenie wybranych kanałów social media
- współpraca z mediami i influencerami
- tworzenie i aktualizacja baz danych
- wsparcie w organizacji konferencji, debat i wydarzeń specjalnych
- zaangażowanie w procesy przetargowe – udział w tworzeniu ofert dla potencjalnych klientów.
- research i przygotowywanie raportów, zestawień i analiz.
Gwarantowane:
- uczestnictwo w ciekawych projektach realizowanych na rzecz międzynarodowych klientów
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość realizacji autorskich pomysłów
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, zakresu powierzonych obowiązków i odpowiedzialności;
- system premiowy;
- praca hybrydowa i elastyczne godziny pracy;
- inicjatywy integracyjne.