Jesteśmy agencją PR działającą na rynku od 2013 roku. Pracujemy dla największych polskich i międzynarodowych firm i marek wspierając je w rozwoju i osiąganiu sukcesów. Nasza wiedza oparta jest na ponad 20 letnim doświadczeniu w komunikacji. Jesteśmy członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations oraz współpracujemy z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations.
Opracowujemy strategie komunikacyjne, budujemy programy edukacyjne, zajmujemy się relacjami z dziennikarzami i interesariuszami. Z sukcesami zarządzamy sytuacjami kryzysowymi. Specjalizujemy się w obsłudze Klientów z sektora farmaceutycznego i medycznego.
Nasi obecni i dotychczasowi klienci:
Abbvie, AstraZeneca, Bosch, Carlsberg, Fresenius Kabi, Nepentes Pharma, Novartis, Pfizer, Roche, Sanofi, Polskie Towarzystwo Okulistyczne, MSD Polska, Polskie Towarzystwo Pediatryczne Klinika Free Forever, Wyższe Szkoły Bankowe, LangMedia, Fundacja Orlen, Food Care, Humaneva, NanoGroup
Poszukujemy osoby wspierającej zespół w realizacji działań PR dla klientów z branży farmaceutycznej.
Junior Account Executive
Nasze wymagania:
- co najmniej 1 rok doświadczenia w realizacji projektów PR – WARUNEK KONIECZNY.
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- znajomość dziennikarzy zdrowotnych
- lekkie pióro
- komunikatywność
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- łatwość nawiązywania kontaktu z otoczeniem i umiejętność pracy w zespole.
- chęć rozwoju w realizacji projektów dla klientów farmaceutycznych.
- zainteresowanie tematyką zdrowotną oraz nowymi technologiami
- dokładność, rzetelność, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
- wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- kreatywność i zapał do pracy
- sprawne posługiwanie się programami z pakietu MS Office
Zakres obowiązków:
- bieżące wsparcie zespołu realizującego projekty z obszaru Healthcare PR i PA
- przygotowywanie informacji prasowych i innych tekstów na potrzeby realizowanych projektów
- zaangażowanie w prowadzenie wybranych kanałów social media
- współpraca z mediami i influencerami
- tworzenie i aktualizacja baz danych
- wsparcie w organizacji konferencji, debat i wydarzeń specjalnych
- zaangażowanie w procesy przetargowe – udział w tworzeniu ofert dla potencjalnych klientów.
- research i przygotowywanie raportów, zestawień i analiz
Gwarantowane:
- uczestnictwo w ciekawych projektach realizowanych na rzecz międzynarodowych klientów
- przyjazna atmosfera pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość realizacji autorskich pomysłów
- praca zdalna w piątki
- możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa B2B
- wsparcie zespoł