Młodszy Doradca Klienta – Call Center (infolinia przychodząca)
Al. Jerozolimskie 162, Warsaw, Mazowieckie, Poland
Compensa
Młodszy Doradca Klienta – Call Center (infolinia przychodząca)
Twój zakres obowiązków:
Kontakt z klientem – telefoniczny i mailowy
Udzielanie informacji w zakresie zgłoszonych szkód i ich statusu
Wprowadzanie danych zgodnie z obowiązującymi procedurami
Obsługa dokumentacji i systemów wewnętrznych
Współpraca z innymi działami w ramach bieżących projektów
Nasze wymagania:
Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci studiów zaocznych)
Swoboda w posługiwaniu się pakietem MS Office
Komunikatywność, empatia i wysoka kultura osobista
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub branży ubezpieczeniowej
To oferujemy:
Umowę o pracę lub zlecenie
Pracę hybrydową (Warszawa + praca zdalna)
Możliwość rozwoju w strukturach Vienna Insurance Group
Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00–18:00 (elastyczny grafik).
Dostęp do różnorodnych benefitów pozapłacowych.
Dlaczego warto?
W Compensie wierzymy, że zaufanie i profesjonalizm to podstawa sukcesu. Oferujemy stabilne miejsce pracy, w którym możesz się rozwijać, zdobywać doświadczenie i budować karierę w strukturach międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej.
Młodszy Doradca Klienta – Call Center (infolinia przychodząca)
Młodszy Doradca Klienta – Call Center (infolinia przychodząca)
Al. Jerozolimskie 162, Warsaw, Mazowieckie, Poland
Compensa