Customer Technical Support Specialist with German
Nowa
Obsługa klienta

Customer Technical Support Specialist with German

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Concentrix CVG International

Concentrix CVG International

W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Your responsibilities


  • Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues.
  • Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers.
  • Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes.
  • Building Relationships: Establishing long-lasting, trustworthy relationships with customers through professional communication.


Our requirements


  • Fluency in German at least at B2+ level – You will be the main point of contact for our German-speaking customers.
  • Knowledge of English at B2 level for communication in the team and during training.
  • Openness and strong communication skills – Your approach to customers will help them feel comfortable and understood.
  • Willingness to acquire new knowledge and skills – We emphasize growth and a desire to learn.



Optional


  • Technical knowledge – This will help in solving daily challenges, but it's not required at the start – we will teach you everything!



What we offer


  • Full-time employment contract – We want to establish a long-term partnership.


  • Base salary of 7500 PLN gross – We appreciate your time and dedication.


  • Shift-based work schedule (10:00 AM – 7:00 PM) Monday to Friday, no weekend shifts.


  • Fully paid 5-week training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated mentor.


  • Work in a modern office in Global Office Park, located in the heart of Katowice.


  • Benefits package: private medical care (LuxMed), MyBenefit cafeteria, life insurance, language training – because we care about your

fast career advancement opportunities – We value your achievements and offer real opportunities for promotion to top performers.


  • health and development.



Rekomendowane oferty

(Zdalnie) Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 000 - 9 000 PLN/mies.
OVB Allfinanz Polska sp. z o.o.
Gdynia
, Praca zdalna
Zdalnie
praca z klientem
account manager
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim

Nowa
AZAGroup
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
telefoniczna obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. obsługi Klienta (język norweski)

Nowa
Pomerico Group
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Język Norweski
obsługa klienta
Nowa

Specjalista/ka ds. obsługi klienta francuskojęzycznego

Nowa
APV.EU
Poznań
język polski
obsługa klienta
administracja
Nowa

Customer Success Specialist

Nowa
31 - 50 PLN/godz.
Wellbeing Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
rzetelność
obsługa klienta
analityczne myślenie
Nowa