Concentrix CVG International
W Concentrix + Webhelp pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.
OBOWIĄZKI:
· Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
· Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail
· Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
· Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
· Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
· Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta
· Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem
WYMAGANIA:
· Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
· Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
· Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole
· Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
· Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
· Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki
· Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
· Praca z biura w Lublinie
CO OFERUJEMY:
· Umowę zlecenie
· Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
· Wysokie bonusy do wynagrodzenia
· Pracę zmianową oraz możliwość zatrudnienia na część etatu
· Studenci mile widziani
Sprawdź podobne oferty pracy