Concentrix CVG International
W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.
Twój zakres obowiązków:
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. 🔍
Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje.
Nasze wymagania:
Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1). 🌍
Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami. 🧘♂️
Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
Dyspozycyjność do pracy na pełen etat.
Co oferujemy:
Umowa o pracę.
Ciekawe szkolenia.
Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy! 🍕
Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
Akademia CNX z programem mentoringowym.
Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online.
Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty