Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Concentrix CVG International

Concentrix CVG International

W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

customer service

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej.

  • Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.

  • Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.

  • Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji.

  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.

Nasze wymagania

  • Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2).

  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.

  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.

  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie.

  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami.

  • Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM).

To oferujemy

  • W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami

  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy

  • Umowa zlecenie

  • Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic

  • Imprezy integracyjne