Concentrix CVG International
W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
· Stały kontakt z klientem biznesowym w języku angielskim
· Wspieranie pracowników i użytkowników w pracy z różnymi rodzajami narzędzi m.in.: baza do zarządzania połączeniami, danymi, zarządzania procesami
· Rozwiązywanie problemów i usprawnianie pracy pracowników za pomocą narzędzi, zajmowanie się wydajnością pracowników
· Organizacja pracy: onboarding/offboarding (zarządzanie dostępem pracowników do narzędzi i licencji)
· Raportowanie do program managera
· Dbanie o wysoką jakość usług
Czego od Ciebie oczekujemy?
· Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
· Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
· Zainteresowanie obszarem IT/administracji sieci/help desk na podstawowym poziomie – mile widziane
· Praca na podobnym stanowisku – mile widziana
· Komunikatywność i nastawienia na pracę z ludźmi
· Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
Co możemy dać Ci w zamian?
· Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy
· Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16)
· Bogaty pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
· Szkolenie przygotowujące do pracy
· Wiele wyzwań i ambitnych zadań
· Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Rekomendowane oferty