Key Account Manager

Key Account Manager

Sprzedaż

aleja Zwycięstwa 96/98, Gdynia

Conlea Sp. z o. o.

6 300 - 9 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
5 500 - 7 600 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja
pomysłowość
sprzedaż B2B
organizacja pracy
język angielski
odpowiedzialność
praca w grupie

Mile widziane

kreatywność
HubSpot
account manager
sprzedaż

Opis stanowiska

Jesteśmy Conlea! Organizujemy najlepsze szkolenia oraz prowadzimy kompleksowe programy rozwoju kompetencji dla menedżerów IT. Ponadto współtworzymy prawdopodobnie najbardziej interesujące wydarzenia biznesowe dla branży IT w Polsce. Współpracujemy z polskimi i międzynarodowymi korporacjami i przedsiębiorstwami.Portfolio naszych produktów obejmuje certyfikowane szkolenia i symulacje biznesowe z obszarów m.in. project management, change management oraz zarządzania procesami i usługami IT. Filozofia Conlea opiera się na 3 wartościach: LEARN, ACHIEVE, EXCEED.


Jako Key Account Manager Twoje zadania będą obejmować:


  • bieżącą obsługę i budowanie trwałych relacji z klientami,
  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • realizowanie własnych planów sprzedażowych,
  • profesjonalne prezentowanie oferty handlowej firmy,
  • raportowanie wyników swojej pracy,
  • utrzymanie informacji w systemie CRM i innych niezbędnych narzędziach.

 

Co pozwoli Ci odnieść sukces na tym stanowisku:


  • masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozytywne nastawienie do ludzi,
  • rozumiesz nowoczesne podejście do sprzedaży w segmencie B2B i narzędzia budowania relacji z Klientami,
  • dobrze czujesz się, pracując w branży, której głównym celem jest rozwój kompetencji i edukacja,
  • posiadasz umiejętność sprzedawania usług w oparciu o wartości, zrozumienie i kreowanie potrzeb Klienta,
  • swobodnie posługujesz się komputerem oraz aplikacjami takimi jak Microsoft Excel, Power Point Word, Asana, Slack
  • jesteś osobę dobrze zorganizowaną i potrafisz układać sobie dzień/tydzień pracy,
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielski.

 

Zapewnimy Tobie: 


  • pracę w dynamicznie rozwijającej się, polskiej firmie z dużym potencjałem wzrostu możliwości dalszego rozwoju i uczenia się,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dostęp do szkoleń wewnętrznych, dużą samodzielność w działaniu,
  • współpracę z zespołem kreatywnych i otwartych ludzi,
  • możliwość nawiązania dłuższej współpracy oraz umowę dostosowaną do indywidualnych potrzeb,
  • ubezpieczenie medyczne,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • naukę języka angielskiego,
  • przyjazną atmosferę pracy i biuro położone w dogodnej lokalizacji w Gdyni.


Etapy rekrutacji:

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

  1. telefonu od naszego Head of Sales
  2. jeżeli rozmowa przejdzie pomyślnie, zaprosimy Cię na ok 30 minutową rozmowę rekrutacyjną online
  3. następnie odbędzie się etap drugi rekrutacji, na który zaprosimy Cię do naszego biura, aby sprawdzić Cię w zadaniu praktycznym
  4. ostatni etap to podjęcie decyzji o zatrudnieniu


 

Oferta dodana: 06.02.2022

Poznaj pracodawcę

Conlea Sp. z o. o.

<span><span>Jesteśmy Conlea </span>– tworzymy największą społeczność managerów IT i organizujemy najbardziej rozpoznawalne wydarzenia, szkolenia oraz programy rozwojowe w tej branży. Wspieramy liderów i zespoły w rozwoju kompetencji, dostarczając im najwyższej jakości doświadczenia edukacyjne.</span><br />

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca