Marketing Manager

Marketing Manager

Marketing

Chmielna 73, Warszawa

Connectis_

Pełny etat
B2B, UoP
Manager / C-level
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Canva
ChatGPT
Midjourney
Eleven Labs
Google Ads
LinkedIn Ads
Google Analytics
marketing b2b

Mile widziane

branża IT
branża consultingowa
CMS
CMP
SEMrush
Ahrefs
Senuto

Opis stanowiska

Czy to o Tobie?

  • Czujesz frajdę z układania strategii B2B opartych na personach
  • Marketing B2B to dla Ciebie nie tylko content, ale też UX, SEO i eventy
  • Eksperymentujesz z AI, żeby tworzyć lepiej i sprawniej
  • Nie boisz się analiz, bo lubisz podejmować decyzje w oparciu o dane
  • Nakręca Cię obserwowanie mierzalnych efektów swoich działań: wzrost konwersji, liczba leadów, metryki SEO, zaangażowanie społeczności

Jeżeli tak wygląda Twój plan rozwoju – czytaj dalej!

 

Kim jesteśmy?

Connectis_ to jedna z największych polskich firm w obszarze outsourcingu IT. Łączymy ekspertów IT z klientami, którzy potrzebują szybkiego i profesjonalnego wsparcia w realizowanych przez siebie projektach. Dzięki kilkuset ekspertom Connectis_ mogą oni szybciej i lepiej realizować swoje cele biznesowe.

Potrzebujemy Ciebie, żeby dotrzeć do kolejnych klientów.

 

Co na ciebie czeka?

  • Brand building & lead generation: współodpowiedzialność za markę Connectis_, planowanie i optymalizacja kampanii leadowych (LinkedIn / Google / Meta)
  • Content creation: przygotowywanie treści (tekst, grafika, wideo, audio) do social media, www, mailingów i materiałów sprzedażowych, testowanie i wdrażanie narzędzi AI
  • WWW & UX: współpraca z zewnętrznym zespołem design + Webflow dev, UX copywriting, zarządzanie Webflow CMS oraz CMP (Cookiebot)
  • SEO: współpraca z agencjami oraz samodzielne działania SEO (wykorzystywanie narzędzi do researchu, optymalizacji i raportowania)
  • Community management: utrzymywanie i rozwijanie społeczności ekspertów IT, budowa partnerstw z zewnętrznymi IT communities
  • Event management: projektowanie i realizacja wydarzeń onsite (biuro) oraz online (webinary), współpraca ze stowarzyszeniami branżowymi
  • Wsparcie procesów organizacyjnych (EB & CX): tworzenie ankiet i badań, opracowywanie danych do raportów branżowych, wsparcie bieżącego raportowania na potrzeby Zarządu


Jakiej osoby szukamy?

  • Wykorzystującej narzędzia kreatywne i AI: typu Canva, Figma, Eleven Labs, YouTube Studio, Midjourney, ChatGPT (a przynajmniej część z nich)
  • Z praktyczną znajomością systemów reklamowych LinkedIn, Google, Meta oraz narzędzi do analizy danych (GA4, MS Clarity lub Hotjar)
  • Z doświadczeniem w marketingu B2B, rozumiejącą specyfikę procesu zakupowego B2B do klientów klasy enterprise i budowania komunikacji pod persony


Docenimy również (nice to have):

  • Znajomość branży IT lub consultingowej
  • Doświadczenie z CMS (np. Webflow CMS) i CMP (kategoryzacja cookies, np. w Cookiebocie)
  • Praktyczna znajomość SEO-stacku (typu Semrush, Ahrefs, Senuto, Ubersuggest, Chatbeat)
  • Konfiguracja i prowadzenie eventów online (w Streamyardzie lub podobnym narzędziu)
  • Doświadczenie we współpracy projektowej z agencjami (z wykorzystaniem narzędzi typu Slack, Notion, Trello, Jira)
  • Umiejętność administrowania serwerem Discord i organizacji meetupów online/offline
  • Znajomość narzędzi survey & feedback, np. Survey Monkey
  • Doświadczenie w EB/CX


Będąc z nami w Connectis_ możesz liczyć na:

  • Pracę w ciekawej i dynamicznie rosnącej branży usług biznesowych z obszaru IT (nuda i brak wyzwań? zapomnij!)
  • UoP lub B2B – Ty wybierasz!
  • Kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną
  • Pracę w trybie hybrydowym w nowoczesnym biurze w Varso Place (Metro Rondo ONZ), ze świetnym tarasem z widokiem na miasto
  • Imprezy integracyjne i eventy

...a resztę opowiemy na spotkaniu ;)

 

Brzmi jak Twój następny krok? Daj nam znać – porozmawiajmy! J

Oferta dodana: 28.06.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca