Czy to o Tobie?
- Czujesz frajdę z układania strategii B2B opartych na personach
- Marketing B2B to dla Ciebie nie tylko content, ale też UX, SEO i eventy
- Eksperymentujesz z AI, żeby tworzyć lepiej i sprawniej
- Nie boisz się analiz, bo lubisz podejmować decyzje w oparciu o dane
- Nakręca Cię obserwowanie mierzalnych efektów swoich działań: wzrost konwersji, liczba leadów, metryki SEO, zaangażowanie społeczności
Jeżeli tak wygląda Twój plan rozwoju – czytaj dalej!
Kim jesteśmy?
Connectis_ to jedna z największych polskich firm w obszarze outsourcingu IT. Łączymy ekspertów IT z klientami, którzy potrzebują szybkiego i profesjonalnego wsparcia w realizowanych przez siebie projektach. Dzięki kilkuset ekspertom Connectis_ mogą oni szybciej i lepiej realizować swoje cele biznesowe.
Potrzebujemy Ciebie, żeby dotrzeć do kolejnych klientów.
Co na ciebie czeka?
- Brand building & lead generation: współodpowiedzialność za markę Connectis_, planowanie i optymalizacja kampanii leadowych (LinkedIn / Google / Meta)
- Content creation: przygotowywanie treści (tekst, grafika, wideo, audio) do social media, www, mailingów i materiałów sprzedażowych, testowanie i wdrażanie narzędzi AI
- WWW & UX: współpraca z zewnętrznym zespołem design + Webflow dev, UX copywriting, zarządzanie Webflow CMS oraz CMP (Cookiebot)
- SEO: współpraca z agencjami oraz samodzielne działania SEO (wykorzystywanie narzędzi do researchu, optymalizacji i raportowania)
- Community management: utrzymywanie i rozwijanie społeczności ekspertów IT, budowa partnerstw z zewnętrznymi IT communities
- Event management: projektowanie i realizacja wydarzeń onsite (biuro) oraz online (webinary), współpraca ze stowarzyszeniami branżowymi
- Wsparcie procesów organizacyjnych (EB & CX): tworzenie ankiet i badań, opracowywanie danych do raportów branżowych, wsparcie bieżącego raportowania na potrzeby Zarządu
Jakiej osoby szukamy?
- Wykorzystującej narzędzia kreatywne i AI: typu Canva, Figma, Eleven Labs, YouTube Studio, Midjourney, ChatGPT (a przynajmniej część z nich)
- Z praktyczną znajomością systemów reklamowych LinkedIn, Google, Meta oraz narzędzi do analizy danych (GA4, MS Clarity lub Hotjar)
- Z doświadczeniem w marketingu B2B, rozumiejącą specyfikę procesu zakupowego B2B do klientów klasy enterprise i budowania komunikacji pod persony
Docenimy również (nice to have):
- Znajomość branży IT lub consultingowej
- Doświadczenie z CMS (np. Webflow CMS) i CMP (kategoryzacja cookies, np. w Cookiebocie)
- Praktyczna znajomość SEO-stacku (typu Semrush, Ahrefs, Senuto, Ubersuggest, Chatbeat)
- Konfiguracja i prowadzenie eventów online (w Streamyardzie lub podobnym narzędziu)
- Doświadczenie we współpracy projektowej z agencjami (z wykorzystaniem narzędzi typu Slack, Notion, Trello, Jira)
- Umiejętność administrowania serwerem Discord i organizacji meetupów online/offline
- Znajomość narzędzi survey & feedback, np. Survey Monkey
- Doświadczenie w EB/CX
Będąc z nami w Connectis_ możesz liczyć na:
- Pracę w ciekawej i dynamicznie rosnącej branży usług biznesowych z obszaru IT (nuda i brak wyzwań? zapomnij!)
- UoP lub B2B – Ty wybierasz!
- Kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną
- Pracę w trybie hybrydowym w nowoczesnym biurze w Varso Place (Metro Rondo ONZ), ze świetnym tarasem z widokiem na miasto
- Imprezy integracyjne i eventy
...a resztę opowiemy na spotkaniu ;)
Brzmi jak Twój następny krok? Daj nam znać – porozmawiajmy! J