Wiesz, czym jest marketing treści i chcesz się rozwijać w tym kierunku? Jeśli w tym miejscu mówisz (w myślach lub na głos TAK), to znaczy, że kolejne minuty spędzone na lekturze kilku poniższych akapitów mogą być dla Ciebie początkiem świetnej przygody.
Kogo szukamy?
Kreatywnej, biegłej w ojczystej mowie i piśmie osoby, która wspólnie z nami zaangażuje się w projekty, jakie z dumą realizujemy dla naszych Klientów.
Czego oczekujemy?
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii Facebook Ads
- znajomości narzędzi analitycznych (np. Google Data Studio, Google Analytics, Sotrender, Brand24)
- podstawowej znajomości zagadnień SEO
- umiejętności wyciągania wniosków na temat efektywności prowadzonych kampanii
- otwartości w komunikacji z zespołem – to właśnie od naszych specjalistów będziesz czerpać wiedzę pracując w realnych projektach,
- głowy otwartej na wiedzę oraz…
- inicjatywy!
Co oferujemy?
- pracę w nagradzanej agencji content marketingowej (zobacz nasze nagrody: https://contenthouse.pl/nagrody/)
- możliwość rozwijania swoich zainteresowań oraz poszerzania wiedzy na temat efektywnego content marketingu i performance marketingu
- możliwość uczestnictwa w najważniejszych szkoleniach i konferencjach branżowych (wejściówka i towarzystwo do wyjazdu zawsze się znajdzie)
- możliwość samodzielnego zarządzania projektami oraz organizowania czasu pracy według własnych upodobań i preferencji
- możliwość współpracy z czołowymi polskimi agencjami SEO oraz analitykami
Co będziesz robił/a?
Do Twoich obowiązków będzie należało prowadzenie kampanii, których celem jest m.in. pozyskanie jakościowych odbiorców treści tworzonych dla naszych klientów lub np. generowanie leadów za pomocą działań content marketingowych.