Marketing Data Analyst
Nowa
Marketing

Marketing Data Analyst

8 000 - 16 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 13 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
8 000 - 16 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 13 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Ads

Meta Ads

Microsoft Power BI

Tableau

Opis stanowiska

Chcesz wrzucić swoją karierę na wyższy bieg? Masz już doświadczenie w łączeniu twardych danych analitycznych ze zrozumieniem dynamicznego świata marketingu? Wiesz, jak optymalizować wydatki na media w całym lejku zakupowym, ale chcesz pracować z największymi e-commerce’ami na polskim rynku? 


Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko:

Marketing Data Analyst

Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która już od 12 lat specjalizuje się wyłącznie w analityce internetowej

i wykorzystaniu danych online. Jesteśmy jednym z trzech w Polsce Certyfikowanych Resellerów Google Analytics 360. Pracujemy dla największych serwisów w Polsce. Coraz więcej projektów realizujemy za granicą. Jesteśmy czołowym partnerem Google w zakresie Measurement. 

Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi osobami, które pracują w naszym teamie. Może obecnie pracujesz już na stanowisku Data Analyst i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze, zmierzyć się z ciekawymi wyzwaniami, które wymagają połączenia analitycznego umysłu i technicznych umiejętności? Jeżeli tak, to świetnie! 


Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?

W skrócie Twoje obowiązki będą zawierały się w następującym zakresie:

  • Współpraca z zespołami marketingowymi w celu dostosowania strategii analitycznych do celów biznesowych;
  • Budowa customowych dashboardów w narzędziach BI do raportowania KPI (ROAS, efektywność kreacji, wydajność media buyerów);
  • Analiza efektywności płatnych kampanii mediowych (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads) i identyfikacja trendów oraz przygotowanie rekomendacji;
  • Rozwój i implementacja modeli atrybucji odpowiadającym na potrzeby klienta (np. MMM, MTA, Geo-Lift);
  • Budowa i optymalizacja One Source Of Truth;
  • Wsparcie zespołów marketingowych danymi przy prowadzeniu testów inkrementalnych;
  • Analiza i optymalizacja ścieżek użytkowników oraz konwersji, w tym wsparcie w testach A/B i eksperymentach (definiowanie celów, analiza wyników);
  • Koordynacja automatyzacja detekcji anomalii, prognozowanie wyników kampanii, rekomendacje optymalizacyjne z wykorzystaniem narzędzi AI;
  • Współpraca przy wdrożeniu strategii zarządzania danymi i wizualizacji (BigQuery, Power BI, Tableau);
  • Przekładanie złożonych analiz na jasne rekomendacje biznesowe i prezentowanie wyników interesariuszom;
  • Przygotowanie raportów ad-hoc oraz wsparcie w automatyzacji raportowania.


Nasze oczekiwania

Na stanowisko Marketing Data Analyst szukamy osoby z min. 3 letnim doświadczeniem w analityce cyfrowej i pracy z realnymi danymi marketingowymi, z różnych platform i narzędzi. 


Poszukujemy osoby, która posiada:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w analityce cyfrowej, optymalizacji mediów płatnych na wszystkich poziomach lejka sprzedażowego;
  • Bardzo dobra znajomość SQL i doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych;
  • Doświadczenie w analizie danych z wielu źródeł marketingowych;
  • Praktyczna znajomość narzędzi BI (np. Looker Studio, Power BI, Tableau);
  • Znajomość narzędzi z ekosystemu Google Marketing Platform (w szczególności Google Analytics 4, GTM, Google Ads, Big Query, DV360);
  • Umiejętność automatyzacji zadań analitycznych i raportowania;
  • Umiejętność przygotowania i prowadzenia eksperymentów (A/B testy) i interpretacji ich wyników;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne i współpracy z zespołami marketingowymi, technicznymi i biznesowymi;
  • Znajomość najnowszych rozwiązań i trendów na rynku marketingu internetowego.



Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:

  • Znajomość metodologii atrybucji i doświadczenie w ich wdrażaniu (MMM, MTA, Testy inkrementalne);
  • Doświadczenie w branży e-commerce.


Jaką osobą musisz być?

Szukamy osób, które chcą się rozwijać i lubią dowozić. Wychodzimy z założenia, że dzięki pasji wszelkie rzeczy merytoryczne szybko można “nadrobić”. 


Co oferujemy?

  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji:
  • Wynagrodzenie B2B: w przedziale 8.000 – 16.000 zł netto,
  • Wynagrodzenie UoP: w przedziale 7.000 – 13.000 zł brutto;
  • Praca dla największych lub najbardziej rozwojowych klientów e-commerce w Polsce;
  • Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i hipotezy ich rozwiązania;
  • Udział w innowacyjnych projektach Google z zakresu Measurement;
  • Dostęp do bazy szkoleń z zakresu CRO, analityki digitalowej czy pracy w hurtowniach danych;
  • Sprzęt Apple do pracy;
  • Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej),  praca hybrydowa  albo w 100% zdalnie;
  • Regularne (1-2 w kwartale) spotkania w siedzibie w Warszawie połączone ze wspólnymi szkoleniami i/lub integracją;
  • Bezpłatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę Multisport.


Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami?

Jeżeli masz wątpliwości, czy to, co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej - napisz maila na dolaczdo@conversion.pl


Jak zostać częścią naszego zespołu?

Jest to bardzo proste. Wystarczy, że na adres mailowy dolaczdo@conversion.pl wyślesz swoje CV. Jeżeli Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca to skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i zaprosimy Cię na rozmowę. Oprócz pierwszej rozmowy czekają Cię jeszcze 2 etapy – zadanie praktyczne oraz druga rozmowa z członkiem zespołu. Po niej przedstawimy Ci propozycję pracy i jeżeli wszystko pójdzie ok – zaczniesz tworzyć z nami najlepszy zespół analityczny w Polsce.


Dlaczego pokochasz pracę w Conversion, gdy już do nas dołączysz?

TY = ekspert

Stawiamy duży nacisk na rozwój nie tylko Klienta, ale przede wszystkim Twój. Dzięki licznym inicjatywom rozwoju kompetencji Twoja kariera analityczna razem z nami szybko wejdzie na bardzo wysoki poziom. 


Pracujesz z największymi

Duże firmy, to duże wyzwania. Możliwość stawiania im czoła i rozwiązywania ich wspólnie daje ogromną satysfakcję.


Masz merytoryczne wsparcie zespołu

Jeżeli masz wyzwanie – nie jesteś sam. Nasz zespół ma unikalną wiedzę na rynku i możesz być pewny, że nie będziesz za każdym razem wyważał otwartych drzwi.


Pracujesz skąd chcesz

Chcesz pracować z widokiem na morze? A może preferujesz góry. Nie ma problemu – u nas może pracować skąd chcesz. Jeżeli jesteś z Warszawy, to w każdy wtorek widzimy się w biurze w Wilanowie. Zapraszamy!



8 000 - 16 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

7 000 - 13 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP