Asystent/ki do działu Marking & Sprzedaż w Software House
Convertis
Jesteśmy strategicznym partnerem technologicznym dla sklepów na PrestaShop. Od 2016 roku wspieramy klientów w skalowaniu ich biznesów dostarczając solidne zaplecze techniczne dla e-commerce. Realizujemy najbardziej zaawansowane moduły, rozszerzenia funkcjonalności i szablony graficzne.
Tworzymy przyjazne miejsce pracy, w którym każdy może się realizować i rozwijać. Zespół składa się z ponad 20-tu ekspertów specjalizujących się w PrestaShop.
Prowadzimy sztandarowe projekty marketingu B2B unikalne dla naszej niszy, a do tego wyróżniające się w branży ecommerce. Są to m.in. podcast Rozmowy na zapleczu (TOP3 w ecommerce), kanał na YT, blog, rankingi, newsletter.
Twój zakres obowiązków:
- Koordynacja produkcji i publikowanie treści, m.in: podcastu “Rozmowy Na Zapleczu”, case study, newsletter, i innych treści
- Współpraca z działem programistycznym w zakresie pozyskiwania treści.
- Organizacja wydarzeń - targi, eventy i spotkania integracyjne dla całego zespołu.
- LinkedIn - tworzenie i publikowanie treści na profilach społecznościowych zgodnie ze strategią komunikacji firmy
- Prace administracyjne na potrzeby działu marketing&sprzedaż
- Monitorowanie i raportowanie efektywności działań
- Wyszukiwanie informacji i wykonywanie analiz na potrzeby działu
- Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu sprzedaży i marketingu
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych m.in. copywriterami, grafikami.
- Tworzenie materiałów (treści i proste grafiki/video) na potrzeby komunikacji marketingowej i sprzedaży.
Wymagania:
- Jesteś doskonale zorganizowana/y i doprowadzasz tematy do końca
- Zwracasz uwagę na szczegóły
- Umiesz koordynować i zarządzać projektami i ludźmi
- Komunikatywność i otwartość,
- Lubisz e-commerce i interesuje Cię technologia, a praca daje Ci fun.
- Chcesz swoją przyszłość zawodową związać z marketingiem.
- Masz “lekkie pióro”
- Masz poczucie estetyki i umiesz zrobić proste grafiki na bazie szablonu
- Znasz komunikatywnie język angielski.
- Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnich latach studiów.
Mile widziane:
- Znajomość narzędzi e-commerce.
- Doświadczenie w jednym z obszarów: Social Media, Marketing, Komunikacja, E-commerce
Oferujemy:
- Wynagrodzenie 4500 - 6000 zł brutto umowa zlecenie lub netto kontrakt B2B
- 26 dni odpoczynku + 30 dni na poratowanie zdrowia :),
- Elastyczny czas pracy,
- Pracę zdalną w 100% - z dowolnego miejsca :)
- Dużą samodzielność i niezależność w realizowaniu zadań.
- Otwartość na Twoje pomysły na rozwój firmy i rozwiązania dla klientów.
- Niezbędne narzędzia do pracy.
- Wsparcie, szkolenia i rozwój w zakresie, który Cię najbardziej zawodowo interesuje.
- Dwa wyjazdy integracyjne w roku.
APLIKUJ