ENDORFY to polska marka technologiczną, która dynamicznie rośnie i zdobywa kolejne rynki. Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie naszymi kanałami social media, ale z podejściem growth hackera. Potrzebujemy kogoś, kto nie tylko zadba o codzienną komunikację, ale również będzie aktywnie poszukiwać innowacyjnych rozwiązań, które pomogą nam dynamicznie rozwijać naszą obecność online i skalować wyniki. Idealny kandydat powinien być prawdziwym pasjonatem social media, rozumieć, jak efektywnie wykorzystywać narzędzia do budowania zaangażowania oraz być nastawionym na realizację ambitnych celów i szybkiego wzrostu zarządzanych kanałów.
Miejsce pracy: Zdalnie / Hybrydowo dla osób z okolic Warszawy - nasze biuro główne oraz centrum logistyczno-magazynowe mieszczą w podwarszawskim Sokołowie (koło Janek).
Co oferujemy?
- Pracę w bardzo szybko rozwijającej się marce technologicznej, w której liczy się człowiek i jego pasja.
- Realny wpływ na rozwój marki i jej obecność na międzynarodowych rynkach, nie tylko w social media.
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwijania strategii social media.
- Elastyczne godziny pracy i opcję pracy zdalnej.
- Wynagrodzenie odpowiadające szerokiemu zakresowi obowiązków.
- Możliwość budowania struktury działu i rzeczywistego wpływu na jej wygląd.
Twoje zadania:
- Stworzenie i wdrożenie świeżej strategii social media, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale przede skupiać będzie się na stałym wzroście zaangażowania.
- Samodzielne zarządzanie profilami ENDORFY w Social Media, w tym odpowiedzialność za przygotowywanie/rekomendacje dotyczące publikowanych treści, kalendarza publikacji itp.
- Analiza i optymalizacja działań pod kątem wzrostu kanałów i skuteczności treści. Monitorowanie trendów i wdrażanie nowości, które mogą pomóc w rozwoju marki.
- We współpracy z lokalnymi zespołami, koordynacja działań social media na rynkach: polskim, czeskim i niemieckim oraz planowanie ekspansji na kolejne.
- Współpraca z działem PR & Marketingu, digital, działem sprzedaży, grafikami, video teamem i zespołem influencer marketingu.
- Raportowanie wyników i rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
Czego oczekujemy od idealnego kandydata?
- Umiejętności budowania strategii i analizy wyników działań w social media.
- Pasji do nowych technologii, w szczególności rynku podzespołów i akcesoriów PC oraz gamingu.
- Minimum 5-letniego doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu markowymi social mediami.
- Znajomości narzędzi do planowania i analizy social media (np. Meta Business Suite, Google Analytics, narzędzia do monitorowania i zarządzania social media itp)
- Kreatywności, inicjatywy i umiejętności dostosowywania treści do różnych rynków.
- Płynnej znajomości języka polskiego i bardzo dobrej znajomości angielskiego - warunek konieczny (jeżeli dodatkowo znasz niemiecki w stopniu komunikatywnym, będzie to bardzo dużym atutem).
- Umiejętności obsługi podstawowych narzędzi do przygotowywania treści (w tym podstawowa obróbka foto czy wideo, canva itp.)
Jakie benefity możemy Ci zaproponować?
- Dostęp i comiesięczne doładowania punktów do kafeterii w My Benefit.
- Dofinansowanie dojazdów do pracy dla osób pracujących w biurze co najmniej 3 razy w tygodniu.
- Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego Allianz.
- Imprezy dla całej firmy oraz działowe wyjścia integracyjne.
- Zniżki na firmowe produkty.
- Dostęp do kawy, herbaty, ciasteczek i świeżych owoców w kuchniach naszej firmy.
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów.
- Paczki świąteczne.
Jeśli chcesz spotkać się z nami w kolejnych etapach rekrutacji, prześlij nam swoje CV w formularzu zgłoszeniowym poniżej. Powodzenia!