ENDORFY to polska marka technologiczną, która dynamicznie rośnie i zdobywa kolejne rynki. Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie naszymi kanałami social media, ale z podejściem growth hackera. Potrzebujemy kogoś, kto nie tylko zadba o codzienną komunikację, ale również będzie aktywnie poszukiwać innowacyjnych rozwiązań, które pomogą nam dynamicznie rozwijać naszą obecność online i skalować wyniki. Idealny kandydat powinien być prawdziwym pasjonatem social media, rozumieć, jak efektywnie wykorzystywać narzędzia do budowania zaangażowania oraz być nastawionym na realizację ambitnych celów i szybkiego wzrostu zarządzanych kanałów.
Miejsce pracy: Zdalnie / Hybrydowo dla osób z okolic Warszawy - nasze biuro główne oraz centrum logistyczno-magazynowe mieszczą w podwarszawskim Sokołowie (koło Janek).
Co oferujemy?
- Pracę w bardzo szybko rozwijającej się marce technologicznej, w której liczy się człowiek i jego pasja
- Realny wpływ na rozwój marki i jej obecność na międzynarodowych rynkach, nie tylko w social media
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwijania strategii social media
- Elastyczne godziny pracy i opcję pracy zdalnej
- Wynagrodzenie odpowiadające szerokiemu zakresowi obowiązków
- Dofinansowanie opieki zdrowotnej
- Możliwość budowania struktury działu i rzeczywistego wpływu na jej wygląd
Twoje zadania:
- Stworzenie i wdrożenie świeżej strategii social media, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale przede skupiać będzie się na stałym wzroście zaangażowania
- Samodzielne zarządzanie profilami ENDORFY w Social Media, w tym odpowiedzialność za przygotowywanie/rekomendacje dotyczące publikowanych treści, kalendarza publikacji itp.
- Analiza i optymalizacja działań pod kątem wzrostu kanałów i skuteczności treści. Monitorowanie trendów i wdrażanie nowości, które mogą pomóc w rozwoju marki
- We współpracy z lokalnymi zespołami, koordynacja działań social media na rynkach: polskim, czeskim i niemieckim oraz planowanie ekspansji na kolejne
- Współpraca z działem PR & Marketingu, digital, działem sprzedaży, grafikami, video teamem i zespołem influencer marketingu
- Raportowanie wyników i rekomendowanie działań optymalizacyjnych
Czego oczekujemy od idealnego kandydata?
- Umiejętności budowania strategii i analizy wyników działań w social media
- Pasji do nowych technologii, w szczególności rynku podzespołów i akcesoriów PC oraz gamingu
- Minimum 5-letniego doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu markowymi social mediami
- Znajomości narzędzi do planowania i analizy social media (np. Meta Business Suite, Google Analytics, narzędzia do monitorowania i zarządzania social media itp)
- Kreatywności, inicjatywy i umiejętności dostosowywania treści do różnych rynków
- Płynnej znajomości języka polskiego i bardzo dobrej znajomości angielskiego - warunek konieczny (jeżeli dodatkowo znasz niemiecki w stopniu komunikatywnym, będzie to bardzo dużym atutem)
- Umiejętności obsługi podstawowych narzędzi do przygotowywania treści (w tym podstawowa obróbka foto czy wideo, canva itp.)
Jeśli chcesz spotkać się z nami w kolejnych etapach rekrutacji, prześlij nam swoje CV w formularzu zgłoszeniowym poniżej. Powodzenia!