Szukamy osoby, która stworzy i wdroży strategię nowej strony internetowej ENDORFY – od opracowania koncepcji, przez przygotowanie briefu dla agencji, po nadzorowanie procesu budowy. Strona powstanie z myślą o e-commerce, więc kluczowe będzie przemyślenie jej pod kątem optymalizacji sprzedaży, UX/UI oraz SEO.
To stanowisko idealne dla kogoś z backgroundem marketingowym, kto rozumie, jak projektować strony, które nie tylko dobrze wyglądają, ale także konwertują.
Twoje zadania
- Opracowanie strategii i koncepcji nowej strony internetowej;
- przygotowanie dokumentacji i briefu dla agencji realizującej projekt;
- koordynacja procesu budowy strony, współpraca z agencją i developerami;
- projektowanie strony z myślą o e-commerce (UX, ścieżka zakupowa, integracje) ;
- planowanie SEO i strategii contentowej, aby strona była dobrze zoptymalizowana;
- monitorowanie postępów, testowanie i wprowadzanie poprawek przed wdrożeniem;
- analiza konkurencji i trendów w digital commerce.
Wymagania
- Doświadczenia w prowadzeniu projektów digital/web (min. 3 lata);
- znajomości najlepszych praktyk UX/UI oraz e-commerce;
- umiejętności tworzenia briefów i specyfikacji dla agencji;
- znajomości SEO, analityki i systemów CMS;
- umiejętności pracy w zespole i koordynowania projektów.
Oferujemy
- Stabilną i transparentną współpracę w formie, która będzie Ci odpowiadać;
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę;
- dużą samodzielność i swobodę w działaniach, jak i zaufanie do Twoich kompetencji;
- realną możliwość rozwoju i migracji w ramach struktur zgodną z Twoimi ambicjami;
- pracę w modelu stacjonarnym, hybrydowym lub zdalnym - w zależności od specyfiki stanowiska;
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe – zależne od doświadczenia i zakresu umiejętności;
- niezbędne narzędzia pracy.