Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

doradztwo

obsługa klienta

sprzedaż

Google Workspace

Mile widziane

branża OZE

Opis stanowiska

Copernic to inicjatywa, która zmienia otaczający nas świat na lepsze, za sprawą energii odnawialnej (OZE). Obecnie spalane paliwa takie jak węgiel, ropa czy gaz w znacznym stopniu zatruwają naszą planetę. Emisja CO2 w Polsce jest najwyższa od 20 lat, dlatego naszą misją i celem jest stworzenie Polski bez smogu i węgla! A to wszystko dzięki energii słonecznej.


Jeśli chcesz, być częścią dużego, istotnego i co najważniejsze, zmieniającego świat projektu, z niecierpliwością czekamy na Ciebie! Nie możemy się doczekać, by poznać Twój punkt widzenia. Pomożemy Ci wykorzystać Twój potencjał! Dołącz do nas!


Wraz z rozwojem firmy szukamy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Obsługi Klienta

📍Miejsce pracy: Kraków, ul. Przybyszewskiego 56


Czym się zajmujemy?

Copernic Termo to firma, która z pasją angażuje się w ochronę środowiska. Współpracujemy z rządowym programem Czyste Powietrze, pomagając beneficjentom w uzyskaniu dotacji na termomodernizację ich domów. Nasz zespół tworzą ludzie, którzy wierzą, że każdy zasługuje na życie w czystym i zdrowym otoczeniu.


Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz pierwszym kontaktem dla osób, które chcą skorzystać z programu Czyste Powietrze. Twoim zadaniem będzie:


  • Udzielanie informacji na temat programu Czyste Powietrze i procesu uzyskiwania dotacji.
  • Odpowiadanie na pytania i rozwiewanie wątpliwości potencjalnych beneficjentów.
  • Pomoc w wypełnianiu dokumentów aplikacyjnych.
  • Monitorowanie statusu aplikacji i informowanie klientów o postępach.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o ich satysfakcję.
  • Wpływ na rozwój firmy wychodzącej na międzynarodowe rynki.


Jakie są nasze oczekiwania?


  • Otwartość na rozwój i chęci nauki – wszystkiego Cię nauczymy!
  • Dostępność do pracy w wymiarze pełnego etatu.
  • Zaangażowanie i determinacja w dążeniu do osiągania celów.
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Empatia i chęć niesienia pomocy innym.
  • Dokładność i umiejętność pracy z dokumentami.
  • Znajomość programu Czyste Powietrze będzie dodatkowym atutem.
  • Wykształcenie minimum średnie.


Aby nasza współpraca przebiegała na jasnych i komfortowych dla obu stron warunkach zapewniamy:


  • Pracę w środowisku startupowym z dużą niezależnością,
  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa, zlecenie, B2B,
  • Wdrożenie do pracy — lubimy dzielić się wiedzą,
  • Możliwość pracy przy ciekawych i ciągle rozwijających się projektach,
  • Przyjazną atmosferę pracy z bardzo dużą dozą humoru,
  • Szerokie perspektywy awansu: od stażysty po Team Leadera - wszystko zależy od Ciebie!
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, refundację okularów, program poleceń pracowniczych, drużyny sportowe, inicjatywy dobroczynne,
  • Nieszablonowe integracje: grille, gry planszowe - zawsze jest coś nowego!


Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym ♻

Nowa
6 000 - 9 000 PLN/mies.
Ekofabryka
Poznań
komunikatywność
dobra organizacja pracy
e-commerce
Nowa

Kierownik Biura Obsługi Klienta i Administracji

Nowa
5 400 - 6 200 PLN/mies.
EKO HELIOS
Dąbrowa Górnicza
Microsoft Office
obsługa klienta
Microsoft Office Excel
Nowa

Młodszy Specjalista/tka ds. Jakości Procesu Sprzedaży

Nowa
Columbus ONE
Wrocław
obsługa klienta
skuteczna komunikacja
analiza
Nowa

Specjalista/ka ds. Kontroli Jakości

Nowa
Polenergia Fotowoltaika
Warszawa
Call center
obsługa klienta
Nowa

Customer Service Advisor with English

Nowa
Capita
Łódź
język angielski
Nowa