Ecommerce Manager/Kierownik ds. e-Commerce (k/m)

Marketing

Ecommerce Manager/Kierownik ds. e-Commerce (k/m)

Marketing

Postępu 17B, Warszawa

Coral Travel Poland

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

social media
SEM
UX/UI
SEO
Google Analytics
e-commerce

Znajomość języków

Angielski: C1

Opis stanowiska


Jako jeden z liderów branży turystycznej, poszukujemy Kierownika ds. E-commerce (k/m), który/a będzie odpowiedzialny/a za strategię sprzedaży online oraz rozwój platformy e-commerce. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i wdrażaniu strategii, ta rola daje Ci realny wpływ na nasz rozwój. Dołącz do nas i rozwijaj karierę w branży turystycznej!

 

Zakres obowiązków:

  • Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży online,
  • Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i nowych możliwości,
  • Usprawnianie procesów e-commerce w zakresie konwersji oraz wartości koszyka zakupowego,
  • Zarządzanie UX/UI sklepu internetowego oraz wdrażanie optymalizacji technicznych,
  • Monitorowanie wyników sprzedażowych i dostosowywanie polityki cenowej oraz promocyjnej,
  • Ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie działań digital, SEO/SEM, Social Media i performance marketingu,
  • Implementacja strategii omnichannel i optymalizacja ścieżki zakupowej klienta,
  • Analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI) w obszarze e-commerce,
  • Tworzenie raportów oraz rekomendacji dotyczących dalszego rozwoju sprzedaży online,
  • Testowanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi oraz technologii wspierających e-commerce.
  •  Zarządzanie stroną internetową poprzez identyfikowanie potrzeb w zakresie jej rozwoju, definiowanie i wdrażanie optymalizacji, współpracę z działem IT przy projektowaniu oraz monitorowanie realizacji ulepszeń.

 

Wymagania

  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą online na stanowisku kierowniczym,
  • Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, zarządzania, e-commerce lub pokrewnych;
  •  Doświadczenie w prowadzeniu zespołu oraz realizacji projektów e-commerce w dynamicznym środowisku sprzedaży B2C,
  • Analityczne i strategiczne myślenie oparte na danych
  • Znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, Hotjar itp.,
  • Dobra orientacja w trendach rynkowych oraz najlepszych praktykach e-commerce,
  • Wiedza z zakresu SEO, performance marketingu oraz UX/UI,
  • Praktyczna znajomość systemów marketing automation i narzędzi e-mail marketingowych,
  • Umiejętność zarządzania budżetem i optymalizacji kosztów działań e-commerce,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, umożliwiająca swobodną komunikację,
  • Doświadczenie w branży turystycznej będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w firmie z branży turystycznej, która nieustannie rozwija się, oferując ciekawe wyzwania zawodowe,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Bogaty pakiet benefitów m.in.: bezpłatny parking, karta lunchowa (450pln/ m-c), platforma myBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wakacje, bezpłatne bilety lotnicze, bezpłatna podróż poślubna

 

Wymagane umiejętności

social media
SEM
UX/UI
SEO
Google Analytics
e-commerce

Znajomość języków

Angielski: C1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 22.04.2025

O firmie

Coral Travel Poland

Coral Travel Poland rozpoczęło działalność na polskim rynku w 1999 roku, początkowo funkcjonując pod nazwą Wezyr Holidays. Szybko zdobyliśmy popularność jako touroperator oferujący głównie wakacje w Turcji. Obecnie oferu...

Zobacz profil firmy
REKLAMA: RocketJobs poleca