Jako jeden z liderów branży turystycznej, poszukujemy Kierownika ds. E-commerce (k/m), który/a będzie odpowiedzialny/a za strategię sprzedaży online oraz rozwój platformy e-commerce. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i wdrażaniu strategii, ta rola daje Ci realny wpływ na nasz rozwój. Dołącz do nas i rozwijaj karierę w branży turystycznej!
Zakres obowiązków:
- Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży online,
- Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i nowych możliwości,
- Usprawnianie procesów e-commerce w zakresie konwersji oraz wartości koszyka zakupowego,
- Zarządzanie UX/UI sklepu internetowego oraz wdrażanie optymalizacji technicznych,
- Monitorowanie wyników sprzedażowych i dostosowywanie polityki cenowej oraz promocyjnej,
- Ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie działań digital, SEO/SEM, Social Media i performance marketingu,
- Implementacja strategii omnichannel i optymalizacja ścieżki zakupowej klienta,
- Analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI) w obszarze e-commerce,
- Tworzenie raportów oraz rekomendacji dotyczących dalszego rozwoju sprzedaży online,
- Testowanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi oraz technologii wspierających e-commerce.
- Zarządzanie stroną internetową poprzez identyfikowanie potrzeb w zakresie jej rozwoju, definiowanie i wdrażanie optymalizacji, współpracę z działem IT przy projektowaniu oraz monitorowanie realizacji ulepszeń.
Wymagania
- Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą online na stanowisku kierowniczym,
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, zarządzania, e-commerce lub pokrewnych;
- Doświadczenie w prowadzeniu zespołu oraz realizacji projektów e-commerce w dynamicznym środowisku sprzedaży B2C,
- Analityczne i strategiczne myślenie oparte na danych
- Znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, Hotjar itp.,
- Dobra orientacja w trendach rynkowych oraz najlepszych praktykach e-commerce,
- Wiedza z zakresu SEO, performance marketingu oraz UX/UI,
- Praktyczna znajomość systemów marketing automation i narzędzi e-mail marketingowych,
- Umiejętność zarządzania budżetem i optymalizacji kosztów działań e-commerce,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, umożliwiająca swobodną komunikację,
- Doświadczenie w branży turystycznej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie,
- Pracę w firmie z branży turystycznej, która nieustannie rozwija się, oferując ciekawe wyzwania zawodowe,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Bogaty pakiet benefitów m.in.: bezpłatny parking, karta lunchowa (450pln/ m-c), platforma myBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wakacje, bezpłatne bilety lotnicze, bezpłatna podróż poślubna