Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (k/m)
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (k/m)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Coral Travel Poland

Coral Travel Poland

Coral Travel Poland rozpoczęło działalność na polskim rynku w 1999 roku, początkowo funkcjonując pod nazwą Wezyr Holidays. Szybko zdobyliśmy popularność jako touroperator oferujący głównie wakacje w Turcji. Obecnie oferujemy szeroki wachlarz kierunków, takich jak Turcja, Grecja, Egipt, Bułgaria, Hiszpania, Tunezja, a także bardziej egzotyczne miejsca jak Malediwy czy Meksyk. Obsługujemy klientów z trzynastu polskich lotnisk i wciąż dynamicznie się rozwijamy. W ostatnich latach Coral Travel Poland umacnia swoją pozycję na rynku, stając się jednym z czołowych touroperatorów w kraju.

Wymagane umiejętności

angielski B1

kalkulacje

praca z danymi

obsługa klienta

branża turystyczna

Mile widziane

myślenie analityczne

CRM

customer service

Opis stanowiska

Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.


Zadania na tym stanowisku:

  • Prowadzenie korespondencji mailowej z agencjami sprzedaży w zakresie obsługi bieżących i nowych zapytań,

  • Dokonywanie kalkulacji oraz aktualizacji istniejących i nowych rezerwacji, w tym udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami,

  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej i terminowej obsługi zapytań oraz realizacji usług,

  • Prowadzenie dokumentacji wykonanych działań oraz przygotowywanie raportów w razie potrzeby,

  • Bieżące przekazywanie informacji zwrotnych przełożonemu w zakresie realizowanych zadań i napotkanych wyzwań.

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w obsłudze telefonicznej / mailowej lub/i w branży turystycznej,

  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole,

  • Rozwinięte umiejętności analityczne oraz dbałość o szczegóły,

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),

  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (także wybrane weekendy),

  • Wykształcenie min. średnie,

  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office.

Oferujemy:

  • Szkolenia produktowe i wyjazdowe,

  • Oferty wakacyjne w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich,

  • Prywatną opiekę medyczną,

  • Dobrowolne ubezpieczenie Warta,

  • Kartę lunchową - 450 zł/msc,

  • Platformę MyBenefit lub kartę Multisport,

  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych,

  • Możliwość rozwoju również w ramach innych Działów,

  • Welcome Pack ;)