Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (k/m)

Obsługa klienta

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (k/m)

Obsługa klienta

Postępu 17B, Warszawa

Coral Travel Poland

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

praca z danymi
branża turystyczna
kalkulacje
obsługa klienta

Znajomość języków

Angielski: B1

Mile widziane

CRM
customer service
myślenie analityczne

Opis stanowiska

Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.


Zadania na tym stanowisku:

  • Prowadzenie korespondencji mailowej z agencjami sprzedaży w zakresie obsługi bieżących i nowych zapytań,

  • Dokonywanie kalkulacji oraz aktualizacji istniejących i nowych rezerwacji, w tym udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami,

  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej i terminowej obsługi zapytań oraz realizacji usług,

  • Prowadzenie dokumentacji wykonanych działań oraz przygotowywanie raportów w razie potrzeby,

  • Bieżące przekazywanie informacji zwrotnych przełożonemu w zakresie realizowanych zadań i napotkanych wyzwań.


Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w obsłudze telefonicznej / mailowej lub/i w branży turystycznej,

  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole,

  • Rozwinięte umiejętności analityczne oraz dbałość o szczegóły,

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),

  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (także wybrane weekendy),

  • Wykształcenie min. średnie,

  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office.


Oferujemy:

  • Szkolenia produktowe i wyjazdowe,

  • Oferty wakacyjne w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich,

  • Prywatną opiekę medyczną,

  • Dobrowolne ubezpieczenie Warta,

  • Kartę lunchową - 450 zł/msc,

  • Platformę MyBenefit lub kartę Multisport,

  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych,

  • Możliwość rozwoju również w ramach innych Działów,

  • Welcome Pack ;)

Wymagane umiejętności

praca z danymi
branża turystyczna
kalkulacje
obsługa klienta

Znajomość języków

Angielski: B1

Mile widziane

CRM
customer service
myślenie analityczne

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 06.10.2025

O firmie

Coral Travel Poland

Coral Travel Poland rozpoczęło działalność na polskim rynku w 1999 roku, początkowo funkcjonując pod nazwą Wezyr Holidays. Szybko zdobyliśmy popularność jako touroperator oferujący głównie wakacje w Turcji. Obecnie oferu...

Zobacz profil firmy

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (k/m)

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (k/m)

Postępu 17B, Warszawa

Coral Travel Poland

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Coral Travel Poland z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu (dalej jako "administrator"). Masz prawo ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca