Analityk/koordynator marketingu
Marketing

Analityk/koordynator marketingu

Lublin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Jeśli:

  • uwielbiasz analizować złożone dane i wyciągać z nich wnioski,
  • kręci Cię rozwiązywanie trudnych intelektualnie problemów,
  • lubisz testować różne rozwiązania, szczególnie takie, których jeszcze nikt w branży nie zastosował,
  • jesteś samodzielny w działaniu i masz odwagę, by wziąć pełną odpowiedzialność za swój obszar pracy,
  • jesteś znakomicie zorganizowany i lubisz mieć wszystko dopięte na ostatni guzik,
  • potrafisz skoordynować wiele działań i projektów, w tym wyegzekwować wykonanie zadań od innych osób,
  • nieustanne rozwijanie kompetencji zawodowych to integralna i nieodłączna część Twojego życia

...to być może jesteś osobą, której szukamy!

Szukamy bowiem osoby z dużymi kompetencjami analitycznymi, która będzie koordynować prace naszego zespołu marketingowego i ciągle ją ulepszać.


Kilka słów o nas


Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. Towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni...


Twoje zadania na stanowisku analityka/koordynatora marketingu:


  • współtworzenie strategii marketingowej firmy, lejków sprzedażowych i kalendarza kampanii promocyjnych
  • koordynacja pracy naszych pracowników z działu marketingu i zewnętrznych freelancerów:
    • pracownika odpowiedzialnego za bloga
    • pracownika odpowiedzialnego za social media
    • copywriterów
    • grafików
  • nadzór nad przebiegiem kampanii własnych i z partnerami zewnętrznymi:
    • odpowiedzialność za przygotowanie materiałów do kampanii we współpracy z pracownikami i freelancerami
    • koordynowanie przebiegu kampanii
    • analiza wyników, raportowanie do zarządu i rozliczenie budżetu
  • bieżąca obsługa operacyjna podstawowych narzędzi marketingowych w zakresie:
    • e-mail marketingu – przygotowanie wiadomości (pisanych przez copywriterów) i odpowiedzialność za wysyłkę zgodnie z harmonogramem
    • marketing automation – planowanie lejków i opracowanie reguł automatyzacji
    • landing page i ofert – przygotowanie techniczne, publikacja tekstów (pisanych przez copywriterów), testowanie i optymalizacja
    • Facebook Ads i Google Ads – odpowiedzialność za przygotowanie, testy i optymalizację
    • webinarów – przygotowanie techniczne, koordynowanie i wsparcie techniczne prowadzących
  • analityka, testy i optymalizacja:
    • strony internetowej Coraz Lepszej Firmy i naszego bloga
    • reklam FB, Google Ads i innych kanałów
    • e-mail marketingu (analityka i wnioski)
    • fanpage (analityka i wnioski)
    • grupy FB (analityka i wnioski)
    • optymalizacja konwersji na wszystkich etapach lejka


Wymagania, czyli czego oczekujemy:


  • naturalnych predyspozycji i cech osobowości potrzebnych do takiej pracy (opisaliśmy je na początku ogłoszenia) – sprawdzimy je przy użyciu profesjonalnych narzędzi w trakcie procesu rekrutacji
  • kilkuletniego doświadczenia w optymalizacji działań marketingowych
  • pogłębionych umiejętności analitycznych, wyciągania wniosków z danych marketingowych
  • naturalnej chęci do ciągłego ulepszania, eksperymentowania i poprawiania
  • znajomości bieżących trendów, strategii i narzędzi z dziedziny marketingu cyfrowego i efektywnościowego
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (swobodne rozumienie anglojęzycznych tekstów i mowy – większość wartościowych źródeł wiedzy z tej dziedziny jest dostępna wyłącznie po angielsku)
  • zapewnienia sobie warunków do komfortowej pracy zdalnej (miejsce do produktywnej pracy bez rozproszeń i bardzo dobre łącze internetowe – najlepiej światłowód)
  • bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz


Oferowane warunki:


  • zgrany, wspierający się nawzajem i dobrze współpracujący zespół, wolny od konfliktów i rywalizacji
  • forma zatrudnienia: sam wybierasz typ umowy, który jest najbardziej optymalny dla Ciebie w ramach ustalonego budżetu na wynagrodzenie. Przez “budżet” rozumiemy albo kwotę netto na fakturze przy umowie B2B, albo łączne koszty pracodawcy (ze wszystkimi ZUSami i podatkami) przy innych typach umów, np. umowie o pracę. Przykładowo: budżet 6000 zł oznacza, że albo wystawiasz fakturę na 6000+VAT, albo otrzymujesz 3536,55 zł netto przy umowie o pracę. Wynagrodzenie w różnych wariantach umów możesz policzyć np. korzystając z tego kalkulatora wynagrodzeń.
  • budżet miesięczny na wynagrodzenie zależy od Twojej dzisiejszej wiedzy (solidnie ją sprawdzimy w procesie rekrutacji), doświadczenia i umiejętności – przykładowo:
    • specjalista – 5000–7000 zł
    • ekspert – 7000–10.000 zł
    • wybitny ekspert i strateg – nawet powyżej 10 tys. zł, ale tylko pod warunkiem, że od początku wniesiesz do firmy nową jakość oraz potrafisz dzielić się wiedzą i jesteś od razu gotów do prowadzenia szkoleń eksperckich dla naszych pracowników i klientów
  • pakiet ubezpieczeń grupowych
  • dodatkowo dla rzetelnych i lojalnych pracowników udział w firmowym planie akcjonariatu pracowniczego, czyli staniesz się współwłaścicielem firmy tuż przed jej planowanym wejściem na giełdę
  • praca w modelu “no-office” czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu). Wymagamy jedynie przyjechania raz w miesiącu na 2 dni do Lublina na spotkanie strategiczne zespołu zarządzającego
  • ogromne możliwości rozwoju wiedzy i umiejętności – finansowanie szkoleń, regularna indywidualna praca z naszym Ekspertem Rozwoju Talentów, dostęp do firmowej biblioteki i własny budżet na zakup książek na koszt firmy
  • ogromne możliwości rozwoju kariery – wzrost wynagrodzenia i zakresu odpowiedzialności razem z rozwojem firmy, a jeśli będziesz naprawdę świetnie się rozwijać, to w przyszłości masz nawet szansę objąć stanowisko CMO (wiceprezesa zarządu ds. marketingu) w całej naszej grupie kapitałowej


Chcesz aplikować?


Wyślij nam swoje CV i list motywacyjny w formacie PDF na adres: rekrutacja@corazlepszafirma.pl (w temacie wiadomości wpisz “Analityk – Twoje imię i nazwisko”). W liście motywacyjnym odpowiedz na pytania:

  1. Dlaczego chcesz współtworzyć z nami Coraz Lepszą Firmę?
  2. Dlaczego uważasz, że pasujesz do naszej kultury organizacyjnej?
  3. Jak oceniasz swoją wiedzę marketingową w skali 0–10?
  4. Jeśli wybrałeś więcej niż 3, opisz swoje doświadczenia i projekty, w których brałeś udział oraz największe sukcesy na tym polu.
  5. W jakich szkoleniach dot. marketingu uczestniczyłeś lub jakie kursy przerabiałeś online?

Rekomendowane oferty

Junior New Business Specialist

Nowa
Ancymony (*ancy)
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
komunikacja
analiza
Nowa