Jeśli:
- uwielbiasz analizować złożone dane i wyciągać z nich wnioski,
- kręci Cię rozwiązywanie trudnych intelektualnie problemów,
- lubisz testować różne rozwiązania, szczególnie takie, których jeszcze nikt w branży nie zastosował,
- jesteś samodzielny w działaniu i masz odwagę, by wziąć pełną odpowiedzialność za swój obszar pracy,
- jesteś znakomicie zorganizowany i lubisz mieć wszystko dopięte na ostatni guzik,
- potrafisz skoordynować wiele działań i projektów, w tym wyegzekwować wykonanie zadań od innych osób,
- nieustanne rozwijanie kompetencji zawodowych to integralna i nieodłączna część Twojego życia
...to być może jesteś osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem osoby z dużymi kompetencjami analitycznymi, która będzie koordynować prace naszego zespołu marketingowego i ciągle ją ulepszać.
Kilka słów o nas
Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. Towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni...
Twoje zadania na stanowisku analityka/koordynatora marketingu:
- współtworzenie strategii marketingowej firmy, lejków sprzedażowych i kalendarza kampanii promocyjnych
- koordynacja pracy naszych pracowników z działu marketingu i zewnętrznych freelancerów:
- pracownika odpowiedzialnego za bloga
- pracownika odpowiedzialnego za social media
- copywriterów
- grafików
- nadzór nad przebiegiem kampanii własnych i z partnerami zewnętrznymi:
- odpowiedzialność za przygotowanie materiałów do kampanii we współpracy z pracownikami i freelancerami
- koordynowanie przebiegu kampanii
- analiza wyników, raportowanie do zarządu i rozliczenie budżetu
- bieżąca obsługa operacyjna podstawowych narzędzi marketingowych w zakresie:
- e-mail marketingu – przygotowanie wiadomości (pisanych przez copywriterów) i odpowiedzialność za wysyłkę zgodnie z harmonogramem
- marketing automation – planowanie lejków i opracowanie reguł automatyzacji
- landing page i ofert – przygotowanie techniczne, publikacja tekstów (pisanych przez copywriterów), testowanie i optymalizacja
- Facebook Ads i Google Ads – odpowiedzialność za przygotowanie, testy i optymalizację
- webinarów – przygotowanie techniczne, koordynowanie i wsparcie techniczne prowadzących
- analityka, testy i optymalizacja:
- strony internetowej Coraz Lepszej Firmy i naszego bloga
- reklam FB, Google Ads i innych kanałów
- e-mail marketingu (analityka i wnioski)
- fanpage (analityka i wnioski)
- grupy FB (analityka i wnioski)
- optymalizacja konwersji na wszystkich etapach lejka
Wymagania, czyli czego oczekujemy:
- naturalnych predyspozycji i cech osobowości potrzebnych do takiej pracy (opisaliśmy je na początku ogłoszenia) – sprawdzimy je przy użyciu profesjonalnych narzędzi w trakcie procesu rekrutacji
- kilkuletniego doświadczenia w optymalizacji działań marketingowych
- pogłębionych umiejętności analitycznych, wyciągania wniosków z danych marketingowych
- naturalnej chęci do ciągłego ulepszania, eksperymentowania i poprawiania
- znajomości bieżących trendów, strategii i narzędzi z dziedziny marketingu cyfrowego i efektywnościowego
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (swobodne rozumienie anglojęzycznych tekstów i mowy – większość wartościowych źródeł wiedzy z tej dziedziny jest dostępna wyłącznie po angielsku)
- zapewnienia sobie warunków do komfortowej pracy zdalnej (miejsce do produktywnej pracy bez rozproszeń i bardzo dobre łącze internetowe – najlepiej światłowód)
- bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz
Oferowane warunki:
- zgrany, wspierający się nawzajem i dobrze współpracujący zespół, wolny od konfliktów i rywalizacji
- forma zatrudnienia: sam wybierasz typ umowy, który jest najbardziej optymalny dla Ciebie w ramach ustalonego budżetu na wynagrodzenie. Przez “budżet” rozumiemy albo kwotę netto na fakturze przy umowie B2B, albo łączne koszty pracodawcy (ze wszystkimi ZUSami i podatkami) przy innych typach umów, np. umowie o pracę. Przykładowo: budżet 6000 zł oznacza, że albo wystawiasz fakturę na 6000+VAT, albo otrzymujesz 3536,55 zł netto przy umowie o pracę. Wynagrodzenie w różnych wariantach umów możesz policzyć np. korzystając z tego kalkulatora wynagrodzeń.
- budżet miesięczny na wynagrodzenie zależy od Twojej dzisiejszej wiedzy (solidnie ją sprawdzimy w procesie rekrutacji), doświadczenia i umiejętności – przykładowo:
- specjalista – 5000–7000 zł
- ekspert – 7000–10.000 zł
- wybitny ekspert i strateg – nawet powyżej 10 tys. zł, ale tylko pod warunkiem, że od początku wniesiesz do firmy nową jakość oraz potrafisz dzielić się wiedzą i jesteś od razu gotów do prowadzenia szkoleń eksperckich dla naszych pracowników i klientów
- pakiet ubezpieczeń grupowych
- dodatkowo dla rzetelnych i lojalnych pracowników udział w firmowym planie akcjonariatu pracowniczego, czyli staniesz się współwłaścicielem firmy tuż przed jej planowanym wejściem na giełdę
- praca w modelu “no-office” czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu). Wymagamy jedynie przyjechania raz w miesiącu na 2 dni do Lublina na spotkanie strategiczne zespołu zarządzającego
- ogromne możliwości rozwoju wiedzy i umiejętności – finansowanie szkoleń, regularna indywidualna praca z naszym Ekspertem Rozwoju Talentów, dostęp do firmowej biblioteki i własny budżet na zakup książek na koszt firmy
- ogromne możliwości rozwoju kariery – wzrost wynagrodzenia i zakresu odpowiedzialności razem z rozwojem firmy, a jeśli będziesz naprawdę świetnie się rozwijać, to w przyszłości masz nawet szansę objąć stanowisko CMO (wiceprezesa zarządu ds. marketingu) w całej naszej grupie kapitałowej
Chcesz aplikować?
Wyślij nam swoje CV i list motywacyjny w formacie PDF na adres:
rekrutacja@corazlepszafirma.pl (w temacie wiadomości wpisz “Analityk – Twoje imię i nazwisko”). W liście motywacyjnym odpowiedz na pytania:
- Dlaczego chcesz współtworzyć z nami Coraz Lepszą Firmę?
- Dlaczego uważasz, że pasujesz do naszej kultury organizacyjnej?
- Jak oceniasz swoją wiedzę marketingową w skali 0–10?
- Jeśli wybrałeś więcej niż 3, opisz swoje doświadczenia i projekty, w których brałeś udział oraz największe sukcesy na tym polu.
- W jakich szkoleniach dot. marketingu uczestniczyłeś lub jakie kursy przerabiałeś online?