Key Account Manager (branża logistyczna)
Sprzedaż

Key Account Manager (branża logistyczna)

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

samodzielność

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Friendly offer

Obecie prowadzimy process rekrutacyjny dla francuskiej firmy - jednego z liderów w zakresie transportu i logistyki, wspierającego swoich klientów w ich codziennej pracy poprzez pomoc w pokonywaniu ograniczeń logistycznych.


Zadania:

  • Współtworzenie i współrealizacja strategii sprzedaży:

> Współtworzenie i współrealizacja wizji oraz strategii działu Key Accounts;

> Współtworzenie budżetu handlowego w obszarze Key Accounts pod względem obrotu i marży oraz monitorowanie realizacji;

> Wdrażanie, monitorowanie i optymalizacja procesu sprzedażowego;

> Analiza rynku, identyfikacja nowych możliwości handlowych;

> Ocena potencjałów i ryzyka związanych z obsługą klientów;

  • Zarządzanie portfelem klientów:
  • Realizacja powierzonych celów budżetowych;
  • Kompleksowe zarządzanie współpracą z klientami kluczowymi, negocjowanie warunków współpracy, definiowanie strategii działań handlowych dla poszczególnych klientów;
  • Współudział w opracowaniu i nadzorowaniu przebiegu przekazania klienta do obsługi operacyjnej (CSOP);
  • Aktualizowanie danych i statusów klientów w systemie CRM;
  • Inne:

> Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Sprzedaży w ramach zajmowanego stanowiska;

> Dbanie o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;

> Przygotowanie raportów okresowych (tygodniowe, miesięczne, kwartalne) – raportowanie do Dyrektora Sprzedaży;

> Współpraca i koordynacja działań i innymi działami firmy;

> Udział w targach, konferencjach i spotkaniach biznesowych;


Oczekiwania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze sales & development w branży TSL w segmencie usług Freight Forwarding (znajomość specyfiki i wymagań klientów korzystających z usług spedycji lotniczej, morskiej i kolejowej);
  • Doświadczenie w sprzedaży na rynki międzynarodowe – znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie min. B2;
  • Aktywne prawo jazdy kat. B.;
  • Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS PowerPoint);
  • Zdolności handlowe i inicjatywa. Umiejętność prezentacji i negocjacji;
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, ustalania priorytetów;
  • Otwartość na podróże służbowe.


Oferta:

  • Stabilne, międzynarodowe środowisko pracy;
  • Premia (do 20% rocznego rocznego wynagrodzenia brutto);
  • Auto służbowe + parking;
  • Ubezpieczenie grupowe;
  • Prywatna opieka medyczna w Medicover;
  • Platforma benefitowa (benefit do wyboru w ramach przyznanych miesięczne przez pracodawcę środków finansowych, np. karta sportowa);
  • Możliwość rozwoju w kierunku BDM i stanowisk wyższych.

Rekomendowane oferty

Account Executive

Nowa
GPD Agency & Film Studio
Poznań
Microsoft Office
social media
reklama
Nowa