Obecie prowadzimy process rekrutacyjny dla francuskiej firmy - jednego z liderów w zakresie transportu i logistyki, wspierającego swoich klientów w ich codziennej pracy poprzez pomoc w pokonywaniu ograniczeń logistycznych.
Zadania:
- Współtworzenie i współrealizacja strategii sprzedaży:
> Współtworzenie i współrealizacja wizji oraz strategii działu Key Accounts;
> Współtworzenie budżetu handlowego w obszarze Key Accounts pod względem obrotu i marży oraz monitorowanie realizacji;
> Wdrażanie, monitorowanie i optymalizacja procesu sprzedażowego;
> Analiza rynku, identyfikacja nowych możliwości handlowych;
> Ocena potencjałów i ryzyka związanych z obsługą klientów;
- Zarządzanie portfelem klientów:
- Realizacja powierzonych celów budżetowych;
- Kompleksowe zarządzanie współpracą z klientami kluczowymi, negocjowanie warunków współpracy, definiowanie strategii działań handlowych dla poszczególnych klientów;
- Współudział w opracowaniu i nadzorowaniu przebiegu przekazania klienta do obsługi operacyjnej (CSOP);
- Aktualizowanie danych i statusów klientów w systemie CRM;
- Inne:
> Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Sprzedaży w ramach zajmowanego stanowiska;
> Dbanie o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;
> Przygotowanie raportów okresowych (tygodniowe, miesięczne, kwartalne) – raportowanie do Dyrektora Sprzedaży;
> Współpraca i koordynacja działań i innymi działami firmy;
> Udział w targach, konferencjach i spotkaniach biznesowych;
Oczekiwania:
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze sales & development w branży TSL w segmencie usług Freight Forwarding (znajomość specyfiki i wymagań klientów korzystających z usług spedycji lotniczej, morskiej i kolejowej);
- Doświadczenie w sprzedaży na rynki międzynarodowe – znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie min. B2;
- Aktywne prawo jazdy kat. B.;
- Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS PowerPoint);
- Zdolności handlowe i inicjatywa. Umiejętność prezentacji i negocjacji;
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, ustalania priorytetów;
- Otwartość na podróże służbowe.
Oferta:
- Stabilne, międzynarodowe środowisko pracy;
- Premia (do 20% rocznego rocznego wynagrodzenia brutto);
- Auto służbowe + parking;
- Ubezpieczenie grupowe;
- Prywatna opieka medyczna w Medicover;
- Platforma benefitowa (benefit do wyboru w ramach przyznanych miesięczne przez pracodawcę środków finansowych, np. karta sportowa);
- Możliwość rozwoju w kierunku BDM i stanowisk wyższych.