Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Główne obowiązki:
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego (pierwsza linia Tech/ IT Supportu)
Drobne prace administracyjne
Wprowadzanie danych i zmian do systemu
Idealny kandydat:
Zna język niemiecki na poziomie min. B2/C1 - warunek konieczny
Zna język angielski na poziomie min. B2
Jest zmotywowany do rozwoju zawodowego w obszarze profesjonalnej obsługi klienta biznesowego
Ma umiejętności analityczne
Ma wcześniejsze doświadczenie w obszarze IT lub Tech Supportu (mile widziane)
Oferujemy:
Prywatna opieka medyczna
Karta multisport
Dodatkowe ubezpieczenie na życie
Liczne możliwości rozwoju (m. in. Dostęp do platformy szkoleniowej, webinary wellbeingowe, awanse pionowe i poziome, dofinansowanie do szkoleń i nauki języków obcych)
Program poleceń pracowniczych i premie
Prawdziwy work/life balance
Możliwość pracy stacjonarnej/hybrydowej (Łódź, Warszawa, Wrocław, Szczecin, Katowice, Gdańsk) lub całkowicie zdalnej (zapraszamy osoby z obszaru całej Polski) :)