CQ Media to spółka rozwijająca start-upy webowe. W związku z rozwojem jednego z naszych projektów (https://MAGAZIF.com - portal internetowy dla branży architektury wnętrz) rozbudowujemy nasz zespół.
Jeśli chcesz uczestniczyć w rozwijaniu nowych projektów i realnie je współtworzyć dołącz do naszego zespołu i razem z nami pracuj w nowoczesnych portalach internetowych przeznaczonych dla branży wnętrzarskiej.
Obowiązki:
- aktywne wyszukiwanie potencjalnych klientów oraz przedstawianie im oferty współpracy,
- utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami,
- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów oraz prowadzenie negocjacji,
- analiza rynku i konkurencji,
- obsługa zapytań przychodzących,
- udział w przygotowywaniu ofert i prezentacji handlowych,
- udział w budowaniu i realizacji strategii marketingowej firmy.
Potrzebujemy Cię jeśli:
- masz min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze B2B,
- masz dobrą organizację pracy (umiesz planować i koordynować działania oraz ustalać priorytety, jesteś osobą terminową, dokładną, skrupulatną, punktualną),
- jesteś osobą samodzielną, odpowiedzialną i ambitną,
- umiesz i lubisz pracować w zespole,
- cechuje Cię łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- potrafisz rozpoznać potrzeby klienta,
- lubisz wyjazdy służbowe na eventy branżowe (głównie Polska i Europa),
- umiesz (lub łatwo się nauczysz) obsługiwać aplikacje PipeDrive, Asana i Google Drive.
Na 150% odezwiemy się do Ciebie, jeśli ponadto:
- ciekawi Cię architektura wnętrz i design.
W zamian dajemy Ci:
- atrakcyjne wynagrodzenie bez górnego limitu (uzależnione bezpośrednio od zaangażowania): podstawa + prowizja od każdej sprzedaży,
- dużą samodzielność i szerokie możliwości rozwoju oraz realny wpływ na rozwój projektu,
- niezbędne narzędzia pracy,
- udział w największych imprezach branżowych (w Polsce i na świecie – Mediolan, Paryż, Kolonia, Frankfurt),
- miłe towarzystwo w naszym biurze w centrum Łodzi.