Naszym klientem jest firma z branży szalunków, rusztowań i budownictwa.
Praca hybrydowa z cyklicznymi przyjazdami do biura pod Piasecznem. Jesteśmy otwarci na osoby z Warszawy,, Łodzi, Radomia, Siedlec itp
Obowiązki:
- Pozyskiwanie, rozwój i zarządzanie kontaktami z Klientami w woj. mazowieckim i podlaskim
- Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie ich warunków,
- Przygotowywanie, podpisywanie i nadzór nad realizacją umów handlowych,
- Nadzór nad kompletacją dostaw i rozliczeń z Klientami,
- Promocja firmy i produktów,
- Kontrola należności Klientów z udziałem Działu Windykacji,
- Zlecanie i nadzór nad zadaniami logistycznymi w Filii,
- Opracowywanie prostych projektów technologii wykorzystania systemów firmy,
- Nadzór nad jakością obsługi Klienta.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe budowlane,
- Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku zdobyte w firmie z branży budowlanej (osoby z mniejszym doświadczeniem będą brane pod uwagę na stanowisko przedstawiciela handlowego)
- Bardzo dobra znajomość rynku inwestycji budowlanej,
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Wynagrodzenie ok 11000 brutto na umowę o pracę + prowizja
- Praca hybrydowa, cykliczne przyjazdy do biura
- Samochód do użytku prywatnego (klasa c+)
- Elastyczne godziny pracy
- Pakiet medyczny
- Program Wellbeing do wsparcia pracowników
- Multisport
- Bilety na wydarzenia kulturowe
- Platforma do nauki języków (angielski, niemiecki, hiszpański)
- Laptop, telefon