Doradca Klienta Hipotecznego
-, Warszawa
Credit Agricole Bank Polska
Jako Doradca Klienta Hipotecznego będziesz kluczowym wsparciem dla naszych klientów, pomagając im w realizacji marzeń o własnym domu.
Twoja rola będzie obejmować:
Aktywną sprzedaż produktów hipotecznych oraz współpracę z Doradcami Klienta w zakresie produktów powiązanych z kredytem hipotecznym
Informowanie klientów o naszej ofercie oraz profesjonalną obsługę i doradztwo w zakresie produktów i usług bankowych
Identyfikowanie potrzeb klientów hipotecznych i odpowiadanie na nie
Regularny kontakt z pozyskanymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez różne działania sprzedażowe i marketingowe
Budowanie trwałych relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę i systematyczną analizę portfela klientów
Obsługa posprzedażowa produktów hipotecznych
Monitorowanie ryzyka odejścia klienta i podejmowanie działań retencyjnych
Współpracę z Siecią Sprzedaży, Pośrednikami oraz innymi jednostkami Banku w celu realizacji sprzedaży i obsługi klientów
Obsługę reklamacji klientów hipotecznych zgodnie ze standardami Banku
Zapewnienie kompletności i jakości dokumentacji kredytowej oraz jej przekazywanie do jednostki decyzyjnej
Stałą aktualizację wiedzy i podnoszenie kompetencji w zakresie finansowania zabezpieczonego hipoteką
Doradca Klienta Hipotecznego
Numer referencyjny: DKH/08/W
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz członkiem zespołu Placówki Bankowej i będziesz podlegać Dyrektorowi Placówki Bankowej. Jednocześnie będziesz współpracować z innymi specjalistami, doradcami oraz ekspertami hipotecznymi, którzy wspierają się nawzajem w codziennych wyzwaniach.
Szukamy osoby, która:
Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, szczególnie hipotecznych, potwierdzone sukcesami sprzedażowymi
Zna zagadnienia związane z finansowaniem zabezpieczonym hipoteką
Jest komunikatywna i potrafi budować trwałe i profesjonalne relacje z klientami, również klientami zamożnymi
Potrafi analizować potrzeby klientów i skutecznie na nie odpowiadać
Zachowuje najwyższe standardy w zakresie zarządzania dokumentacją kredytową
Jest zorganizowana i potrafi efektywnie zarządzać czasem
Oferujemy:
Umowę o pracę
Pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
System wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
Program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
Możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
Programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
Działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań