Menadżer/Menadżerka ds. Analiz, Eventów i Digital CRM - Product Owner
Jako Product Owner - Menadżer/Menadżerka ds. Analiz, Eventów i Digital CRM w Credit Agricole Bank Polska będziesz odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii CRM w digitalowych kanałach kontaktu.
Twoje działania będą skoncentrowane na:
Planowaniu wizji rozwoju CRM oraz tworzeniu road mapy produktu.
Zapewnieniu kontentu marketingowego w placeholderach w aplikacji mobilnej i bankowości elektrycznej.
Organizowaniu i optymalizacji kampanii digitalowych z wykorzystaniem optymalnej sekwencji ofertowania w ramach dostępnych kanałów.
Maksymalizacji uproduktowienia klientów, poziomu sprzedaży BBC oraz wartości dodanej NBI.
Inicjowaniu i koordynowaniu zmian biznesowych, operacyjnych oraz technicznych, podnoszących skuteczność x-sellu, zaangażowania klientów mierzonego interakcjami w kanałach (m.in. kliknięcia w banery)
Bieżącym zarządzaniu priorytetami i realizacją zadań w backlogu.
Analizowanie potrzeb klientów, definiowanie wymagań oraz określanie priorytetów w celu maksymalizacji efektywności realizowanych działań.
Współpraca z interesariuszami obejmująca przygotowanie kampanii i dzielenie się wynikami prac squadu
Bliska współpraca z zespołem developerskim w zakresie rozwoju systemu zarządzania kampaniami oraz modelu informacyjnego.
Bieżącym monitoringu procesów BBC, poziomu logowań, liczby interakcji z klientem (wyświetlenia, kliknięcia) oraz procesów real time.
Rozwoju platformy eventowej.
Będziesz częścią chapteru Product Ownerów w Customer Lifetime Value Tribe. Współpracując z różnymi jednostkami wewnętrznymi, będziesz miał/a wpływ na zarządzanie relacją z klientem mającą na celu maksymalizację x-sellu i zadowolenia klientów.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (kierunki ekonomia, zarządzanie procesami, marketing, socjologia, UX lub pokrewne).
Dobra znajomość produktów bankowych, procesów biznesowych i systemów informatycznych banku.
Wiedza w zakresie zarządzania projektami oraz umiejętność projektowania procesów biznesowych.
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację.
Znajomość przepisów prawnych związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy w trybie Agile.
Doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub liderskim, szczególnie w obszarze CRM i marketingu.
Doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych, znajomość funkcjonowania procesów ETL.
Znajomość narzędzi CRM.
Wiedza z zakresu ekonomii behawioralnej.
Oferujemy:
umowę o pracę,
szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
Menadżer/Menadżerka ds. Analiz, Eventów i Digital CRM - Product Owner
Menadżer/Menadżerka ds. Analiz, Eventów i Digital CRM - Product Owner