Zadania:
- dostarczasz informacji zarządczej w postaci analiz, raportów, zestawień oraz prezentacji (cyklicznych, kampanijnych i bieżących) w obszarach sprzedaży produktów i usług, aktywności sprzedażowej oraz jakości procesów sprzedażowych,
- przygotowujesz informacje na temat trendów w sprzedaży oraz rekomendacji w oparciu o analizy wyników,
- zapewniasz informację o stopniu wykonania celów sprzedażowych sieci sprzedaży,
- dokonujesz sprawdzania poprawności danych i zasilania baz danych, monitorujesz wyniki istniejących raportów,
- analizujesz zachowania klientów w kontekście sprzedaży produktów
Młodszy Analityk Sprzedaży
Numer referencyjny: MAS/05/WRO
Miejsce pracy: Wrocław
Jesteśmy zespołem zajmującym się wsparciem efektywności sprzedaży oraz optymalizacją procesów w Pionie Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Agrobiznesu. Zajmujemy się przygotowywaniem raportów, zestawień, analiz oraz optymalizujemy procesy, zwiększając efektywność pracy. Na co dzień współpracujemy z Siecią Sprzedaży MŚP i AGRO oraz innymi jednostkami Banku. Wspieramy polskich przedsiębiorców i rolników w rozwoju ich biznesów. Swoją codzienną pracą pozytywnie wspieramy wynik Banku. W naszym zespole cenimy otwartość, aktywność i pozytywne nastawienie.
Wymagania:
- lubisz pracować na dużych zbiorach danych, posługujesz się SQL (pracujemy głównie w Oracle oraz trochę w MsSQL),
- znasz dobrze Power BI i Excela (funkcje, tabele przestawne, mile widziana znajomość VBA),
- masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe, tj. matematyka, ekonometria, statystyka),
- masz analityczne podejście do rozwiązywania problemów,
- potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę,
- prezentowanie złożonych informacji dla różnych grup odbiorców nie stanowi dla Ciebie problemu,
- znasz i rozumiesz wskaźniki efektywności sieci sprzedaży,
- znasz Sharepoint oraz Reporting Services- dodatkowy atut
Oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo,
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.