Twoja rola
- bierzesz udział w tworzeniu nowych produktów i ofert
- inicjujesz, nadzorujesz i koordynujesz zmiany w obszarze produktów hipotecznych
- kreujesz politykę cenową, tworzysz założenia biznesowe, dbasz o rentowność produktu
- projektujesz efektywne procesy end to end dotyczące produktu
- prowadzisz projekty jako właściciel biznesowy lub kierownik projektu
- współpracujesz w tworzeniu procedur produktowych i dokumentów klientowskich
- analizujesz konkurencję i trendy rynkowe
- inicjujesz działania promocyjne związane z rozwojem produktów
- odpowiadasz merytorycznie za działanie produktu, materiały komunikacyjne i szkoleniowe,
- dbasz o prawidłowe działanie oraz zgodność z wymogami prawa i wewnętrznymi regulacjami Banku dla powierzonych produktów
- koordynujesz pracę zespołu projektowego lub własnego
Product Manager ds. Kredytów Hipotecznych
Numer referencyjny: PMH/05/WR
Miejsce pracy: Wrocław
Twój Zespół
Jesteśmy kilkuosobowym zespołem Product Managerów. Zajmujemy się przygotowywaniem oferty kredytów i strategii ich sprzedaży. Odpowiadamy za wdrażanie produktów i zmian w ofercie produktowej oraz procesach kredytowych Banku. Cenimy w naszym zespole otwartość, zaangażowanie, gotowość do pomocy i poczucie humoru.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- masz wykształcenie wyższe, najlepiej w obszarze ekonomii, bankowości, marketingu, zarządzania projektami
- bardzo dobrze znasz produkty bankowe, w szczególności kredyty hipoteczne
- masz minimum 4 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania produktem, sprzedaży, marketingu
- potrafisz trafnie argumentować i masz zdolność przekonywania
- masz umiejętności w prowadzeniu projektów
- masz zdolność analitycznego myślenia
- samodzielnie i efektywnie organizujesz sobie pracę
- biegle obsługujesz MS PowerPoint, MS Excel i MS Word
- znasz język angielski w stopniu umożliwiającym przygotowanie i prowadzenie prezentacji
- lubisz pracować w zespole
W zamian oferujemy
- umowę o pracę,
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.