Segment Manager ds. Klientów Zamożnych | Warszawa
Nowa
Bankowość

Segment Manager ds. Klientów Zamożnych | Warszawa

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

wykształcenie wyższe

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

bankowość

marketing

sprzedaż

Opis stanowiska

Pracując na tym stanowisku jesteś odpowiedzialny za budowanie i rozwój oferty produktów, usług, działań lojalnościowych oraz wsparcie sprzedaży i obsługi zamożnych Klientów banku. 


Twoja Rola:

  • odpowiadasz za realizację celów w zakresie strategii rozwoju segmentu Klienta zamożnego,
  • rekomendujesz i wdrażasz działania promujące dedykowane oferty banku,
  • koordynujesz kluczowe kampanie i akcje promocyjne dla Klienta zamożnego,
  • analizujesz trendy konsumenckie oraz dostępne na rynku rozwiązania dla segmentu Klienta zamożnego,
  • rekomendujesz i przygotowujesz działania wspierające wzrost lojalności Klientów,
  • monitorujesz dane dotyczące realizacji powierzonych Ci celów
  • współuczestniczysz w realizacji nowych projektów informatycznych w zakresie inicjatyw dla Klientów zamożnych
  • inicjujesz usprawnienia oraz optymalizację procesów biznesowych.


Aktywnie współpracujesz z różnymi komórkami banku, m.in. managerami produktu, placówkami bankowymi oraz zespołem wsparcia sieci sprzedaży, w zakresie:

  • przygotowania dedykowanych ofert i produktów bankowych,
  • przygotowania materiałów i nośników marketingowych promujących dedykowane oferty w placówkach bankowych oraz kanałach zdalnych,
  • wsparcia w usprawnianiu procesów i rozwoju narzędzi dla Doradców.


Segment Manager ds. Klientów Zamożnych

Numer referencyjny: SMZ/05/WR

Miejsce pracy: Warszawa


Kilkuosobowy zespół odpowiedzialny za realizację strategii rozwoju segmentu Klienta zamożnego. Kreujemy i wdrażamy we współpracy z innymi jednostkami akcje i oferty wspierające pozyskanie klientów banku, wzrost lojalności i ich utrzymania. Bierzemy udział w tworzeniu i koordynowaniu wszystkich działań w obszarze Klienta zamożnego. Jesteśmy dynamicznym, zorientowanym na cel Zespołem. Cenimy otwartość, humor i dobrą współpracę.

Jesteśmy częścią departamentu, który specjalizuje się w zapewnieniu produktów codziennego bankowania, w tym głównie kont osobistych i produktów oszczędnościowych oraz odpowiada za działania animacyjne i lojalnościowe dla Klientów banku.


Twoje doświadczenie i umiejętności

  • Masz min. 4-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu lub/i wsparcia sprzedaży w segmencie Klienta zamożnego.
  • Znasz trendy konsumenckie usług bankowych, zwłaszcza w obszarze Klienta zamożnego.
  • Znasz działania akwizycyjne i lojalnościowe banków, w zakresie Klienta zamożnego i nie tylko.
  • Potrafisz myśleć analitycznie - sprawnie monitorować dane i wyciągać wnioski.
  • Jesteś aktywną osobą otwartą na nowe wyzwania i lubisz dynamiczną pracę w różnych miejscach, z ludźmi pełnymi pasji i pomysłów.
  • Wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań oraz jesteś osobą samodzielną, kreatywną, odpowiedzialną i bardzo dobrze zorganizowaną.
  • Sprawnie posługujesz się power point oraz Excel i potrafisz swobodnie prowadzić prezentację.
  • Posiadasz wykształcenie wyższe i znasz język angielski, umożliwiającym swobodną komunikację.



W zamian oferujemy

  • umowę o pracę,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Rekomendowane oferty

Bankier Klienta (sprzedaż produktów kredytowych)

Nowa
Alior Bank SA
Częstochowa
bankowość
budowanie relacji
obsługa klienta
Nowa

Specjalista/Ekspert ds. Procedur i Polityki Kredytowej (OZE)

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
MS Office
Nowa