Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta
Numer referencyjny: SOK/05/WR
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zespół:
Jesteśmy zespołem zajmującym się rozpatrywaniem reklamacji, w ramach czego analizujemy zgłoszenia Klientów, weryfikujemy dane w systemach operacyjnym, podejmujemy decyzje finansowe, udzielamy odpowiedzi. Identyfikujemy również błędy stwierdzone w wyniku analizy reklamacji.
Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jaskości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności:
- obsługujesz reklamacje
- podejmujesz decyzje finansowe
- zgłaszasz nieprawidłowości.
To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
- sumiennie i odpowiedzialnie realizujesz zadania
- potrafisz formułować pisma jasne w odbiorze dla czytelnika
- masz zdolności komunikacyjne
- lubisz pracę zespołową
- potrafisz organizować swój czas
- swobodnie czujesz się w kontakcie telefonicznym z klientem
- mile widziana znajomość produktów, procesów i systemów bankowych.
- umowę o pracę,
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.