Zadania
Swoją pracą przyczyniasz się do ograniczenia kosztu ryzyka kredytowego poprzez monitorowanie oraz zarządzanie procesem akceptacji, a w szczególności:
- projektowanie i wdrażanie narzędzi IT wspierających i automatyzujących procesy HR
- rozwój i optymalizacja istniejących systemów HR, aby zapewnić ich pełną funkcjonalność i wydajność
- współpraca z zespołami HR w celu identyfikacji potrzeb i proponowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych
- tworzenie i rozwijanie materiałów e-learningowych przy użyciu narzędzi takich jak Articulate Storyline oraz Rise
- zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom platform HR oraz dbanie o ich integrację z innymi systemami bankowymi
- monitorowanie i raportowanie aktywności użytkowników na platformach HR
Specjalista ds. Rozwoju Narzędzi Kredytowych to stanowisko samodzielne. W praktyce współpracujesz ze wszystkimi zespołami biorącymi udział w procesie udzielania kredytu hipotecznego, głównie z zespołami w Pionie Ryzyka Kredytowego.
Specjalista ds. Rozwoju Narzędzi Kredytowych
Numer referencyjny: RNK/03
Miejsce pracy: Wrocław
Jesteśmy małym zespołem dużymi ambicjami. Cenimy sobie dobrą atmosferę. Zajmujemy się budową repozytorium danych dla obszaru ryzyka kredytowego oraz rozwijamy platformę raportową. Planujemy rozwój narzędzi wspierających obsługę procesu hipotecznego i tu przede wszystkim liczymy na Twoje wsparcie.
Wymagania
- posiadasz zdolności analityczne, sprawnie łączysz fakty i wyciągasz wnioski z analizowanych danych
- posiadasz zaawansowaną znajomość MS Excel oraz VBA,
- znajomość baz danych, SQL, Power BI będzie Twoim dodatkowym atutem
- mile widziane, jeśli posiadasz ogólną wiedzę z zakresu bankowości, udzielania kredytów hipotecznych czy zakresu ryzyka kredytowego
- jesteś samodzielny, umiesz planować swoją pracę, odpowiedzialnie i z zaangażowaniem podchodzisz do realizacji powierzanych zadań
- lubisz pracować w zespole, jesteś otwarty na nowe wyzwania
Oferujemy
- umowę o pracę
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań