Staż w Zespole Projektowania Doświadczeń i CX

BI & Data

Staż w Zespole Projektowania Doświadczeń i CX

BI & Data
Praktyka/Staż
UZ
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Analiza Danych
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint

Opis stanowiska

Jako Stażysta / Stażystka w Dziale Projektowania Doświadczeń i CX będziesz odpowiadać za analizę danych jakościowych i ilościowych, wspierać projekty biznesowe skupione wokół CX, rutyny zespołowe i wydarzenia specjalne w banku.


Obszar, do którego dołączysz odpowiada za kompleksowe zarządzanie strategią Customer Experience w banku. Zespół koordynuje zbieranie feedbacku klienta z różnych źródeł, wdraża innowacyjne techniki pracy skupione wokół potrzeb klienta (Service Design, Design Thinking, Ekonomia behawioralna). Wdraża działania mające na celu poprawę doświadczeń konsumentów i ich spójność CX ze strategią marki. Organizuje wydarzenia i szkolenia wewnątrz banku dla rozwoju klientocentryczności.  


Do Twoich zadań należeć będzie:

  • analiza danych ilościowych i jakościowych, przygotowywanie raportów (po polsku i angielsku),

  • przygotowywanie analiz i raportów typu desk research, benchmarków,

  • rozwój procesów zbierania i przetwarzania danych dot. feedbacku klienta i customer experience,

  • organizowanie wydarzeń w organizacji związanych z CX oraz rutyn administracyjnych zespołu.


To Ciebie szukamy, jeśli masz:

  • doświadczenie w przetwarzaniu, analizie i interpretacji danych ilościowych i jakościowych,

  • potrafisz tworzyć raporty i wnioskować w oparciu o różnorodne źródła danych,

  • doskonale znasz Excel i Powerpoint (prezentacje w polskiej i angielskiej wersji językowej),

  • cechuje Cię staranność w pracy nad danymi, dbałość o poprawność i rzetelność wyników analizy, dbałość o wizualne prezentowanie danych oraz wniosków,

  • jesteś proaktywnym graczem zespołowym i łatwo nawiązujesz relacje z klientem wewnętrznym,

  • łatwo przychodzi Ci łączenie różnych zadań i organizacja czasu.


W zamian oferujemy

  • umowę zlecenie,

  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,

  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,

  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,

  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku,

  • miejsce, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,

  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,

  • możliwość wykonywania zadań zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,

  • współpracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Wymagane umiejętności

Analiza Danych
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 13.10.2025

Staż w Zespole Projektowania Doświadczeń i CX

Podsumowanie oferty

Staż w Zespole Projektowania Doświadczeń i CX

-, Wrocław

Credit Agricole Bank Polska

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Credit Agricole Bank Polska z siedzibą w plac Orląt Lwowskich 1 (dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca