W zespole generujemy co miesiąc ponad 250 różnych działań w 20 kanałach kontaktu. Budujemy wartościową bazę klientów poprzez jej segmentację i tworzenie kreatywnej, spersonalizowanej komunikacji. W sercu wszystkich tych procesów są dane, które zaprzęgamy do działania wykorzystując narzędzia klasy marketing automation. Nieustannie poszukujemy nowych sposobów wykorzystania informacji, jednocześnie automatyzując i usprawniając istniejące procesy. Pracujemy w podejściu zwinnym Agile, z wykorzystaniem takich metod jak Scrum czy Kanban, dzięki czemu mamy duży wpływ na zakres realizowanych zadań.
To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
- nie są Ci obce zagadnienia związane z komunikacją bezpośrednią do klienta -m.in. tworzenie komunikatów marketingowych, wybór grupy docelowej, metodologia test and learn,
- znasz produkty bankowe,
- masz umiejętność analitycznego i procesowego myślenia,
- potrafisz pisać w sposób płynny i zrozumiały, ale też atrakcyjny (lekkość pióra),
- do zadań podchodzisz nie tylko sumiennie i odpowiedzialnie, ale również z pasją i zaangażowaniem,
- jesteś osobą samodzielną, potrafisz dobrze organizować i planować swoją pracę,
- chcesz poznać i pracować z różnorodnymi narzędziami (np. Unica HCLSoftware, Jira, Confluence).
Oferujemy
- umowę zlecenie,
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku,
- miejsce, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- możliwość wykonywania zadań zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- współpracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
Współtworzysz i wdrażasz kampanie, akcje i eventy marketingowe w bezpośrednich kanałach kontaktu:
- współtworzysz koncepcję akcji CRM skierowanych do klienta
- przygotowujesz bazy z grupami klientów
- optymalizujesz akcje marketingowe pod kątem użycia odpowiednich rekomendacji sprzedażowych oraz odpowiedniego kanału kontaktu
- przygotowujesz treści komunikatów marketingowych
- identyfikujesz nowe momenty komunikacyjne na ścieżce klienta
- współpracujesz z innymi jednostkami banku oraz dostawcami zewnętrznymi