Manager Sprzedaży (B2B, rozwiązania IT, Polska)

Sprzedaż

Manager Sprzedaży (B2B, rozwiązania IT, Polska)

Sprzedaż
Adama Mickiewicza 37, Warsaw

CRMiUM

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca w pełni zdalna

Opis stanowiska

Cześć! Nazywam się Anastazja, jestem rekruterem w firmie CRMiUM — jednym z największych integratorów rozwiązań IT.

Pomagamy firmom systematyzować procesy i skalować działalność, wdrażając nie tylko CRM, ale również kompleksowe rozwiązania cyfrowej transformacji: od automatyzacji działów sprzedaży i operacji po budowanie jednolitej analityki zarządzania.

Obecnie poszukujemy Managera Sprzedaży, który podejmie wyzwania związane z rozwojem biznesu na rynku polskim, pomagając firmom poprzez kompleksowe rozwiązania IT. Specjalizujemy się w wdrażaniu nie tylko CRM, ale także szerokich transformacji cyfrowych, które pozwalają firmom na skalowanie i optymalizację procesów.





Główne wymagania:


Doświadczenie:

  • Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT B2B przez co najmniej 3 lata (obowiązkowo).

  • Doświadczenie na rynku polskim oraz znajomość jego kultury biznesowej będzie dużym plusem.

  • Wysoki poziom znajomości języka polskiego (obowiązkowo).

  • Znajomość języka angielskiego i/lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem.

Komunikacja i praca z klientami:

  • Pewna komunikacja z klientami B2B, w tym właścicielami firm, osobami z poziomu C-level oraz kierownikami działów.

  • Umiejętność prowadzenia negocjacji na wysokim poziomie profesjonalnym, argumentowania decyzji, pracy z obiekcjami.

  • Umiejętność budowania zaufania w komunikacji B2B, pełnienie roli konsultanta z głębokim zrozumieniem potrzeb klienta.

Umiejętności doradztwa i analizy potrzeb klienta:

  • Głęboka analiza potrzeb klienta, identyfikowanie bolączek i określanie celów strategicznych związanych z cyfrową transformacją.

  • Umiejętność nie sprzedawania funkcji, ale udowadniania wartości i efektów.




Cechy osobiste i podejście do pracy:

  • Orientacja na wynik i systematyczne doprowadzanie transakcji do zakończenia.

  • Samodzielność w zarządzaniu własnym czasem pracy i priorytetami.

  • Zdolność do podejmowania decyzji samodzielnie.

  • Proaktywność i inicjatywa.




Obowiązki:

  • Prowadzenie spotkań w celu kwalifikacji przychodzących leadów.

  • Szczegółowa analiza wymagań biznesowych klienta: analiza procesów, identyfikacja problemów, ustalanie celów automatyzacji.

  • Doradztwo dla klienta w zakresie rozwiązań i produktów na podstawie głębokiej analizy jego potrzeb i celów biznesowych.

  • Opracowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta.

  • Prowadzenie negocjacji do etapu podpisania umowy i przekazanie klienta do Delivery.

  • Od czasu do czasu uczestnictwo w wystawach branżowych i spotkaniach w Polsce oraz Europie.

  • Udział w webinarach poświęconych tematyce biznesowej.




Oferujemy:

  • Wynagrodzenie: podstawa (na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej) + % od wartości sprzedaży (po okresie próbnym).

  • Godziny pracy: pon-pt 9:00 - 18:00 (elastyczne godziny pracy, możliwość dostosowania do własnych potrzeb).

  • Praca całkowicie zdalna.

  • Brak mikrozarządzania i biurokracji.




Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i pomagać klientom osiągać nowe wyżyny dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, czekamy na Twoje zgłoszenie!


Wymagane umiejętności

sprzedaży rozwiązań IT B2B

Znajomość języków

Polski: C1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 01.12.2025

Manager Sprzedaży (B2B, rozwiązania IT, Polska)

Podsumowanie oferty

Manager Sprzedaży (B2B, rozwiązania IT, Polska)

Adama Mickiewicza 37, Warsaw
CRMiUM
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest CRMiUM z siedzibą w WARSZAWA, ul. ADAMA MICKIEWICZA 37 / 58, 01-625 (dalej jako "administrator").... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.